Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

Stare rundy
Aktualne rundy
Zaplanowane rundy

#5992 Szybkie

Start:sobota, 19.04.2014 16:00
Koniec:niedziela, 20.04.2014 16:00
Opis:
  • Ochrona trwa: 90 minut.
  • Wioska startowa: 26 punktów.
  • Chłopi: Tak.
  • Rycerz: Tak.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: Prosta.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 100.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Paczki.
  • Limit graczy:100
    Warunki zwycięstwa:Dla najlepszego plamienia 30pp.
    Prędkość300
    Prędkość jednostek:0.2
    Tryb śpiący:Tak
    Zastępstwo:Nie
    Morale:Tak

    » Login jako gość

    Nazwa gracza:
    Hasło:

    © 2003 - 2014 InnoGames GmbH · Kontakt · Ochrona prywatności · OWH · RSS