Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

Stare rundy
Aktualne rundy
Zaplanowane rundy

#6857 Szybkie

Start:sobota, 22.11.2014 08:00
Koniec:sobota, 22.11.2014 15:00
Opis:
  • Ochrona trwa:30 minut.
  • Wioska startowa:26 punktów
  • Chłopi:Tak.
  • Rycerz:Nie.
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:3 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:Prosta.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody:1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety.
  • Limit graczy:100
    Warunki zwycięstwa:Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość300
    Prędkość jednostek:0.3
    Tryb śpiący:Nie
    Zastępstwo:Tak
    Morale:Nie

    » Login jako gość

    Nazwa gracza:
    Hasło:

    © 2003 - 2014 InnoGames GmbH · Kontakt · Ochrona prywatności · OWH · RSS