Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

Stare rundy
Aktualne rundy
Zaplanowane rundy

#6374 Szybkie

Start:czwartek, 24.07.2014 16:00
Koniec:czwartek, 24.07.2014 19:30
Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:97punktów.
  • Chłopi:Nie.
  • Rycerz:Nie
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody:500
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety.
  • Limit graczy:100
    Warunki zwycięstwa:Dla najlepszego agresora 30pp
    Prędkość400
    Prędkość jednostek:0.5
    Tryb śpiący:Nie
    Zastępstwo:Nie
    Morale:Tak

    » Login jako gość

    Nazwa gracza:
    Hasło:

    © 2003 - 2014 InnoGames GmbH · Kontakt · Ochrona prywatności · OWH · RSS