Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

#15055 Szybkie classic long

Start: 29.03. 16:00
Koniec: 01.04. 22:00
Opis:
  • Ochrona trwa: 180 minut.
  • Wioska startowa: Ratusz 20, eko 20, zagroda/spichlerz 25
  • Odznaczenia są aktywne na tej rundzie
  • Produkcja surowców: x6
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 50
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 4
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 100.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-30
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak, do 31.03 godzin wieczornych
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Szlachta: Monety, 50% podstawowego kosztu
  • Tryb śpiący: Tak, od 6 do 8h. Min. czas bez snu 6h, maks. 16h
  • Bonus nocny: 01:00 - 06:00
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla gracza top1: 150pp
    Dla gracza top2: 100pp
    Dla gracza top3: 70pp
    Dla gracza top4: 50pp
    Dla gracza top5: 20pp
    Dla najlepszego plemienia: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 250
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie