Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

#13109 Szybkie classic long

Start: 21.10. 12:00
Koniec: 25.10. 20:00
Opis:
  • Ochrona trwa: 60 minut
  • Wioska startowa: Poziom 8 Wioski: 10
  • Produkcja surowców: x8
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 25
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak
  • Rycerz: Tak, nowe przedmioty
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 150.
  • Szlachcic zbija poparcie :20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich : Tak
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety, 50% podstawowego kosztu
  • Tryb śpiący: Tak, od 4 do 8h. Min. czas bez snu 8h, maks. 16h
  • Bonus nocny: 00:00 - 08:00
  • Zastępstwo: włączone
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla gracza top1: 60pp
    Dla gracza top2: 50pp
    Dla gracza top3: 40pp
    Dla gracza top4: 30pp
    Dla gracza top5: 20pp
    Dla plemienia top1: 100pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
  • Dodatkowa nagroda specjalna zafundowana przez Little Hollywood (te nagrody zostaną przyznane automatycznie):
    Dla gracza Top 1: 200pp
    Dla gracza Top 2: 100pp
    Dla gracza Top 3: 50pp
    Dla najlepszego agresora: 100pp
    Dla najlepszego obrońcy: 50pp
    Prędkość 280
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie