Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

#14396 Szybkie classic long

Start: 14.10. 09:00
Koniec: 17.10. 11:00
Opis:
  • Ochrona trwa: 90 minut.
  • Wioska startowa: Poziom 6
  • Odznaczenia są aktywne na tej rundzie
  • Produkcja surowców: x4
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 10
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak
  • Rycerz: Tak, stare przedmioty
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 50.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-30
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Bonus nocny: 00:00 - 08:00
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla gracza top1: 100pp
    Dla gracza top2: 50pp
    Dla gracza top3: 40pp
    Dla gracza top4: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 250
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie