Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

#12809 Szybkie classic long

Start: 15.07. 10:00
Koniec: 18.07. 20:00
Opis:
  • Ochrona trwa: 180 minut.
  • Wioska startowa: Ratusz 20, eko 17, zagroda 15, spichlerz 20
  • Odznaczenia są aktywne na tej rundzie
  • Produkcja surowców: x6
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 30
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie
  • Rycerz: Tak, nowe przedmioty
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 150.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-30
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak, do 17.07 godzin wieczornych
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Szlachta: Monety, 50% podstawowego kosztu
  • Tryb śpiący: Tak, od 4 do 8h. Min. czas bez snu 8h, maks. 18h
  • Bonus nocny: 00:00 - 08:00
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla gracza top1: 50pp
    Dla gracza top2: 40pp
    Dla gracza top3: 30pp
    Dla plemienia top1: 100pp
    Dla plemienia top2: 50pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
  • Dodatkowe nagrody od tajemniczego darczyńcy (te nagrody zostaną przyznane automatycznie po zakończeniu rundy):
    Dla gracza top 1-2: 50pp
    Dla gracza top 3-4: 40pp
    Dla gracza top 5-6: 30pp
    Dla gracza top 7-8: 20pp
  • Prędkość 200
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie