Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

>1< [3] ... [1874]

#19227 Szybkie classic

Start: 04.12. 19:00
Koniec: 04.12. 23:00
Opis:
  • Ochrona trwa: 20 minut
  • Wioska startowa: Poziom 5
  • Produkcja surowców: x1
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 4
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak
  • Rycerz: Tak, jeden
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: Prosta
  • Fake limit: brak
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 40
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: Nie
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich : Tak
  • Wioski barbarzyńskie rozwijają się do 15000 punktów
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 50pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 320
    Prędkość jednostek: 0.9
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #19226 Szybkie classic

    Start: 04.12. 09:00
    Koniec: 04.12. 13:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 20 minut
  • Wioska startowa: Poziom 4
  • Produkcja surowców: x1,5
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 2
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak
  • Rycerz: Tak, jeden
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: Prosta
  • Fake limit: brak
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 50
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: Nie
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich : Nie
  • Wioski barbarzyńskie rozwijają się do 15000 punktów
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 50pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 360
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #19225 Szybkie EXTREME

    Start: 03.12. 17:00
    Koniec: 03.12. 19:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 10 minut
  • Wioska startowa: Poziom 5
  • Produkcja surowców: x3
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 3
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie
  • Technologia: Prosta
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000
  • Szlachcic zbija poparcie: 50-75
  • Reguła zagrody: 1000
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie
  • Wioski barbarzyńskie rozwijają się do 10000 punktów
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Szlachta: Monety
  • Wioski na start: 2
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 390
    Prędkość jednostek: 0.85
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #19224 Szybkie classic

    Start: 03.12. 10:00
    Koniec: 03.12. 13:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut
  • Wioska startowa: Ratusz na poziomie 20 + huta/tartak/Cegielnia poziom 10
  • Produkcja surowców: x3
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 4
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie
  • Technologia: Prosta
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: 1000
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie
  • Wioski barbarzyńskie rozwijają się do 1024 punktów
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 50pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 380
    Prędkość jednostek: 0.85
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #19223 Szybkie night

    Start: 03.12. 01:00
    Koniec: 03.12. 04:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 20 minut
  • Wioska startowa: Poziom 1
  • Produkcja surowców: x1
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 4
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak
  • Rycerz: Tak, jeden
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: Prosta
  • Fake limit: brak
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 500
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: Nie
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich : Tak
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 50
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 50pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 340
    Prędkość jednostek: 0.9
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #19222 Szybkie classic

    Start: 02.12. 18:00
    Koniec: 02.12. 22:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 20 minut
  • Wioska startowa: Poziom 4
  • Produkcja surowców: x1,5
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 2
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak
  • Rycerz: Tak, jeden
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: Prosta
  • Fake limit: brak
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 50
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: Nie
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich : Nie
  • Wioski barbarzyńskie rozwijają się do 15000 punktów
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 50pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 360
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #19221 Szybkie EXTREME

    Start: 02.12. 14:00
    Koniec: 02.12. 15:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 10 minut
  • Wioska startowa: Poziom 10
  • Produkcja surowców: x3
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 4
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie
  • Technologia: Prosta
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: 1000
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak
  • Wioski barbarzyńskie rozwijają się do 5000 punktów
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 390
    Prędkość jednostek: 0.95
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #19220 Szybkie classic

    Start: 02.12. 09:00
    Koniec: 02.12. 12:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut
  • Wioska startowa: Poziom 1
  • Produkcja surowców: x2
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 5
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak
  • Rycerz: Tak, jeden
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: 3 poziomy (max 15 w wiosce)
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 50
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: Nie
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie
  • Wioski barbarzyńskie rozwijają się do 1024 punktów
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 50pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 370
    Prędkość jednostek: 0.7
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #19219 Szybkie classic

    Start: 01.12. 18:00
    Koniec: 01.12. 21:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut
  • Wioska startowa: Ratusz na poziomie 20 + huta/tartak/Cegielnia poziom 10
  • Produkcja surowców: x3
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 4
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie
  • Technologia: Prosta
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: 1000
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie
  • Wioski barbarzyńskie rozwijają się do 1024 punktów
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 50pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 380
    Prędkość jednostek: 0.85
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #19218 Szybkie classic

    Start: 01.12. 09:00
    Koniec: 01.12. 13:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 20 minut
  • Wioska startowa: Poziom 5
  • Produkcja surowców: x1
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 4
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak
  • Rycerz: Tak, jeden
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: Prosta
  • Fake limit: brak
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 40
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: Nie
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich : Tak
  • Wioski barbarzyńskie rozwijają się do 15000 punktów
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 50pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 320
    Prędkość jednostek: 0.9
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)