Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1099] >1101< [1103] ... [1867]

#8025 Szybkie

Start: 20.08.15 14:00
Koniec: 20.08.15 15:30
Opis: Runda typu Mordor.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: dla najlepszego agresora 30pp
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#8024 Szybkie

Start: 20.08.15 09:30
Koniec: 20.08.15 13:30
Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa: 36p
  • Chłopi: Tak.
  • Łucznicy: Nie.
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotu.
  • Kościół: Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak.
  • Technologia: 1-3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak.
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Paczki
    widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: dla najlepszego plemienia 30pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.95
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #8023 Szybkie

    Start: 20.08.15 06:09
    Koniec: 20.08.15 09:09
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak.
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: 800
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie.
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
    widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: dla najlepszego plemienia 30pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.7
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #8022 Szybkie

    Start: 20.08.15 03:06
    Koniec: 20.08.15 06:06
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie.
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: 800
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie.
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
    widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: dla najlepszego gracza 30pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.7
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #8021 Szybkie

    Start: 20.08.15 00:03
    Koniec: 20.08.15 03:03
    Opis:
  • Ochrona trwa: 20 minut.
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie.
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotów.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie.
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: 800
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie.
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
    widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: dla najlepszego gracza 30pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.7
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #8020 Szybkie Niedzielny

    Start: 19.08.15 20:00
    Koniec: 20.08.15 00:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa: 26p
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie.
  • Rycerz: Tak, stare przedmioty.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak.
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: 1000
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak.
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
    widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: dla najlepszego plemienia 30pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.8
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #8019 Szybkie

    Start: 19.08.15 16:30
    Koniec: 19.08.15 19:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 10 minut.
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie.
  • Rycerz: Tak, stare przedmioty.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 13.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie.
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie.
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
    widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: dla 3 najlepszych graczy zwycięskiego plemienia 30pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #8018 Szybkie

    Start: 19.08.15 12:00
    Koniec: 19.08.15 16:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak.
  • Rycerz: Tak, stare przedmioty
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 10.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: tak.
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie.
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
    widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: dla 3 najlepszych graczy zwycięskiego plemienia 30pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.8
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #8017 Szybkie

    Start: 19.08.15 09:30
    Koniec: 19.08.15 11:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Wioska startowa: 512p
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie.
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotów.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie.
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak.
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
    widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: dla najlepszego gracza 30pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #8016 Szybkie

    Start: 19.08.15 06:09
    Koniec: 19.08.15 09:09
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak.
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: 800
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie.
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
    widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: dla najlepszego plemienia 30pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.7
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)