Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1242] >1244< [1246] ... [1867]

#6556 Szybkie

Start: 12.09.14 19:00
Koniec: 12.09.14 23:00
Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:36 punktów.
  • Chłopi:Nie.
  • Rycerz:Nie.
  • Kościół:Tak.
  • Ilość Graczy w plemieniu:2 osoby,
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody:1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Paczki.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #6555 Szybkie

    Start: 12.09.14 13:00
    Koniec: 12.09.14 18:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:26 punktów.
  • Chłopi:Tak.
  • Rycerz:Nie.
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:2 osoby,
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody:1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.6
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #6554 Szybkie

    Start: 12.09.14 08:00
    Koniec: 12.09.14 12:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut
  • Wioska startowa:6067 punktów
  • Chłopi:Nie
  • Rycerz:Nie
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody:1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.6
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #6553 Szybkie

    Start: 12.09.14 02:00
    Koniec: 12.09.14 07:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut
  • Wioska startowa:66 punktów
  • Chłopi:Nie
  • Rycerz:Nie
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:3 osoby
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody:1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 250
    Prędkość jednostek: 0.6
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #6552 Szybkie

    Start: 11.09.14 21:30
    Koniec: 12.09.14 01:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:10 minut
  • Wioska startowa:500 punktów
  • Chłopi:Nie
  • Rycerz:Nie
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody:1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.6
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #6551 Szybkie

    Start: 11.09.14 19:00
    Koniec: 11.09.14 21:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:Brak
  • Wioska startowa:8191 punktów
  • Chłopi:Nie
  • Rycerz:Nie
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody:100.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego agresora 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.7
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #6550 Szybkie

    Start: 11.09.14 15:30
    Koniec: 11.09.14 18:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:11618 punkty, dwie wioski.
  • Chłopi:Nie
  • Rycerz:Nie
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody:1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 300
    Prędkość jednostek: 0.6
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #6549 Szybkie

    Start: 11.09.14 09:00
    Koniec: 11.09.14 15:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:26 punkty
  • Chłopi:Nie
  • Rycerz:Nie
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:5 osób.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody:1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 300
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #6548 Szybkie

    Start: 10.09.14 22:00
    Koniec: 11.09.14 02:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:66 punkty
  • Chłopi:Nie
  • Rycerz:Nie
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody:1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego agresora 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.6
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #6547 Szybkie

    Start: 10.09.14 17:00
    Koniec: 10.09.14 21:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:36 punkty
  • Chłopi:Nie
  • Rycerz:Nie
  • Kościół:Tak.
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody:1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.6
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)