Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1251] >1253< [1255] ... [1867]

#6466 Szybkie

Start: 17.08.14 18:30
Koniec: 17.08.14 23:00
Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:500 punktów
  • Chłopi:Nie.
  • Rycerz:Nie.
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:2 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody:1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemeinai 30pp.
    Prędkość 300
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #6465 Szybkie

    Start: 14.08.14 16:30
    Koniec: 17.08.14 18:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:240 minut.
  • Wioska startowa:26 punktów
  • Chłopi:Tak
  • Rycerz:Nie.
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:4 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:100.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody:1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 60pp.
    Prędkość 50
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #6464 Szybkie

    Start: 14.08.14 09:00
    Koniec: 14.08.14 16:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:30 minut.
  • Wioska startowa:26 punktów
  • Chłopi:Nie.
  • Rycerz:Tak.
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:2 osoby..
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody:1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp
    Prędkość 300
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #6463 Szybkie

    Start: 13.08.14 22:30
    Koniec: 14.08.14 03:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:30 minut.
  • Wioska startowa:26 punktów
  • Chłopi:Nie.
  • Rycerz:Nie.
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:6 osób.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody:100.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #6462 Szybkie

    Start: 13.08.14 19:30
    Koniec: 13.08.14 22:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:10 minut.
  • Wioska startowa:6067 punktów
  • Chłopi:Nie.
  • Rycerz:Nie.
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:2 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody:1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 300
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #6461 Szybkie

    Start: 13.08.14 14:30
    Koniec: 13.08.14 19:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:30 minut.
  • Wioska startowa:66 punktów
  • Chłopi:Nie.
  • Rycerz:Tak.
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:2 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody:1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #6460 Szybkie

    Start: 13.08.14 08:00
    Koniec: 13.08.14 14:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:30 minut.
  • Wioska startowa:36 punktów
  • Chłopi:Nie.
  • Rycerz:Nie.
  • Kościół:Tak.
  • Ilość Graczy w plemieniu:2 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody:1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 300
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #6459 Szybkie

    Start: 12.08.14 21:00
    Koniec: 13.08.14 01:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:97 punktów
  • Chłopi:Nie.
  • Rycerz:Nie.
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody:1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #6458 Szybkie

    Start: 12.08.14 18:00
    Koniec: 12.08.14 20:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:11618 punktów
  • Chłopi:Nie.
  • Rycerz:Nie.
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody:500.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 300
    Prędkość jednostek: 0.6
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #6457 Szybkie

    Start: 12.08.14 15:30
    Koniec: 12.08.14 17:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:10 minut.
  • Wioska startowa:2138 punktów
  • Chłopi:Nie.
  • Rycerz:Nie.
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody:1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)