Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1296] >1298< [1300] ... [1867]

#6013 Szybkie

Start: 24.04.14 07:00
Koniec: 24.04.14 09:00
Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Wioska startowa: 3712 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #6012 Szybkie

    Start: 24.04.14 00:30
    Koniec: 24.04.14 06:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Wioska startowa: 36 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Tak.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 300
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #6011 Szybkie

    Start: 23.04.14 19:30
    Koniec: 23.04.14 23:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Wioska startowa: 66 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Tak.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 4 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 60pp. Warunek:Wszyscy gracze w op 50.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #6010 Szybkie

    Start: 23.04.14 16:00
    Koniec: 23.04.14 19:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Wioska startowa: 2138 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #6009 Szybkie

    Start: 23.04.14 10:30
    Koniec: 23.04.14 15:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Wioska startowa: 36 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Tak.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 300
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #6008 Szybkie

    Start: 23.04.14 07:00
    Koniec: 23.04.14 10:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Wioska startowa: 500 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #6007 Szybkie

    Start: 23.04.14 00:30
    Koniec: 23.04.14 06:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Wioska startowa: 26 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 6 osób.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 300
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #6006 Szybkie

    Start: 22.04.14 18:30
    Koniec: 22.04.14 23:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Wioska startowa: 36 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Tak.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Paczki.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.Obaj gracze w top 20.
    Prędkość 300
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #6005 Szybkie

    Start: 22.04.14 15:30
    Koniec: 22.04.14 18:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Wioska startowa: 11618 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Tak.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: .
  • Szlachcic zbija poparcie:
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Runda typu CAT. dla najlepszego agresora 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #6004 Szybkie

    Start: 22.04.14 10:00
    Koniec: 22.04.14 15:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Wioska startowa: 230 punktów.
  • Chłopi: Tak.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Paczki.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 300
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)