Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1435] >1437< [1439] ... [1867]

#4602 Szybkie

Start: 21.07.13 21:30
Koniec: 22.07.13 00:30
Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa:66 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4601 Szybkie

    Start: 20.07.13 19:00
    Koniec: 21.07.13 21:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 180 minut.
  • Wioska startowa:36 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Tak.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 4 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:Prosta
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:50.
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 100
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4600 Szybkie

    Start: 20.07.13 16:30
    Koniec: 20.07.13 18:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa:11618 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:Prosta
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4599 Szybkie

    Start: 20.07.13 13:30
    Koniec: 20.07.13 16:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa:2138 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:Prosta
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-35.
  • Reguła zagrody: 500.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4598 Szybkie

    Start: 20.07.13 10:00
    Koniec: 20.07.13 13:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa:66 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:Prosta
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:100.
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4597 Szybkie

    Start: 20.07.13 07:30
    Koniec: 20.07.13 09:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa:2138 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:Prosta
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.6
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4596 Szybkie

    Start: 20.07.13 03:00
    Koniec: 20.07.13 07:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa:36 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Tak.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.6
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4595 Szybkie

    Start: 19.07.13 23:00
    Koniec: 20.07.13 02:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa:500 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego graca 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.6
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4594 Szybkie

    Start: 19.07.13 20:00
    Koniec: 19.07.13 22:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa:2138 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4593 Szybkie

    Start: 19.07.13 16:30
    Koniec: 19.07.13 19:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa:66 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Paczki.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)