Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1554] >1556< [1558] ... [1574]

#228 Szybkie

Start: 28.07.09 21:00
Koniec: 29.07.09 13:00
Opis: Ochrona trwa 30 minut. Budynki w wiosce średnio rozbudowane. Rycerz z nowymi przedmiotami oraz kościół.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 300
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#227 Szybkie

Start: 28.07.09 12:00
Koniec: 28.07.09 18:00
Opis: Styl świata classic ochrona trwa 15 minut.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#226 Szybkie

Start: 25.07.09 09:00
Koniec: 26.07.09 01:40
Opis: Runda specjalna z okazji 1000 dni Plemiona.pl. Za pierwsze 3 miejsca (zgodnie z "warunkami zwycięstwa") przewidziane są nagrody rzeczowe. Więcej informacji w ogłoszeniu na forum.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: Zwycięzcą zostaje osoba, która na koniec rundy będzie posiadała najwięcej wiosek mających dokładnie 1000pkt.
Prędkość 250
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#223 Szybkie

Start: 24.07.09 09:00
Koniec: 24.07.09 15:00
Opis: Runda typu CAT. Szlachta nie podbija wiosek, brak ochrony
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#225 Szybkie

Start: 21.07.09 20:00
Koniec: 24.07.09 03:20
Opis: Ochrona trwa 15 minut.Wysyłka surowców zablokowana. Ilość graczy w plemieniu 8 osób.Brak nowych przedmiotów dla rycerza oraz kościoła.Szlachta idzie najdalej 15 pól.Brak możliwości opuszczenia plemienia. Wsparcie możliwe tylko do członków własnego plemienia. Rundę wygrywa plemię które osiągnie 3 mln punktów i utrzyma wynik przez 12 godzin.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 250
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#222 Szybkie

Start: 20.07.09 13:00
Koniec: 21.07.09 13:00
Opis: Ochrona trwa 15 minut. Limit graczy w plemieniu 5 nie da sie go opuścić. Jeśli plemię osiągnie 1 mln punktów i utrzyma wynik przez 12h wygrywa rundę i zgarnia nagrodę.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#221 Szybkie

Start: 19.07.09 23:00
Koniec: 20.07.09 04:00
Opis: Aktywny tryb zastępstwa. Brak morale ochrona trwa 5 minut. Wioski graczy na starcie są bardziej rozbudowane niż zwykle.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#220 Szybkie

Start: 18.07.09 11:00
Koniec: 19.07.09 18:00
Opis: Ochrona trwa 15 minut. Ilosc osób w plemieniu 5. brak możliwości opuszczenia plemienia wsparcie i wysyłka surowców możliwe tylko do członków własnego plemienia. Szlachta idzie najdalej 20 pól.Aktywny sen i zastępstwo
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 300
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#219 Szybkie

Start: 17.07.09 15:00
Koniec: 17.07.09 20:00
Opis: Runda typu CAT ochrona trwa 30 minut.Brak rycerza i kościoła.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#216 Szybkie

Start: 17.07.09 09:00
Koniec: 17.07.09 13:00
Opis: Ochrona trwa 30 minut. Brak łuczników,rycerza oraz kościoła,Technologie jak na świecie 1.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)