Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1656] >1658< [1660] ... [1867]

#2315 Szybkie

Start: 28.05.12 17:00
Koniec: 28.05.12 20:00
Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Wioska startowa: 2138 punktów.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: Prosta
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko..
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody:
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #2316 Szybkie

    Start: 28.05.12 08:30
    Koniec: 28.05.12 16:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa: 26 punktów.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko..
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #2313 Szybkie

    Start: 28.05.12 03:00
    Koniec: 28.05.12 08:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Wioska startowa: 23 punktów.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Tak.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 5 osób
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: Prosta
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko..
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 200.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 200
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #2312 Szybkie

    Start: 27.05.12 22:30
    Koniec: 28.05.12 02:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Wioska startowa: 26 punktów.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko..
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody:
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #2311 Szybkie

    Start: 27.05.12 17:00
    Koniec: 27.05.12 22:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa: 26 punktów.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko..
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody:
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #2310 Szybkie

    Start: 27.05.12 14:30
    Koniec: 27.05.12 16:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Wioska startowa: 2138 punktów.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: Klsyczna
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko..
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody:
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Tania szlachta.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #2309 Szybkie

    Start: 27.05.12 11:00
    Koniec: 27.05.12 14:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 20 minut.
  • Wioska startowa: 26 punktów.
  • Chłopi: Tak
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko..
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody:
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #2308 Szybkie

    Start: 27.05.12 08:30
    Koniec: 27.05.12 10:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 10 minut.
  • Wioska startowa: 2138 punktów.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: Prosta
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko..
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody:
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Tania szlachta
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego agresora 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #2307 Szybkie

    Start: 27.05.12 04:00
    Koniec: 27.05.12 08:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa: 2138 punktów.
  • Chłopi: Tak.
  • Rycerz: Tak.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 100.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.7
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #2306 Szybkie

    Start: 26.05.12 23:30
    Koniec: 27.05.12 03:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 20 minut.
  • Wioska startowa: 653 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Tak.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: Prosta.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 100.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)