Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1706] >1708< [1710] ... [1867]

#1773 Szybkie

Start: 20.01.12 10:00
Koniec: 20.01.12 13:00
Opis:
  • Ochrona trwa: 10 minut.
  • Wioska startowa: 507 punktów
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Nie widzą wojska poza wioską.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 200.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: .
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Top1 100pp Top2 60pp Top3 30pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1771 Szybkie

    Start: 20.01.12 00:01
    Koniec: 20.01.12 03:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 5 minut.
  • Wioska startowa: 539 punktów
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: Prosta.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 500.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: .
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Top 1 100pp Top 2 60pp Top 3 30pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1769 Szybkie

    Start: 19.01.12 15:30
    Koniec: 19.01.12 23:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 10 minut.
  • Wioska startowa: 26 punktów
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: Klasyczna.
  • Zwiadowcy: Nie widzą wojska poza wioską..
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 300.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: .
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Top 1 100pp Top 2 60pp Top 3 30pp Najlepsze plemię 30pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1766 Szybkie

    Start: 19.01.12 08:15
    Koniec: 19.01.12 14:15
    Opis:
  • Ochrona trwa: 20 minut.
  • Wioska startowa: 127 punktów
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: Klasyczna.
  • Zwiadowcy: Nie widzą wojska poza wioską..
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 300.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: .
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Top 1 100pp. Top 2 60pp. Top 3 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1765 Szybkie

    Start: 18.01.12 23:00
    Koniec: 19.01.12 03:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Wioska startowa: 36 punktów
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Tak.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 5 osób..
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Top 1 100pp Top 2 60pp. Top 3 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.6
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1764 Szybkie

    Start: 18.01.12 11:00
    Koniec: 18.01.12 22:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa: 26 punktów
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: Prosta.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Top 1 100pp. Top 2 60pp. Top 3 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1763 Szybkie

    Start: 17.01.12 17:00
    Koniec: 17.01.12 21:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Wioska startowa: 1558 punktów
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Tak.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 50
    Warunki zwycięstwa: Top 1 100pp Top 2 60pp Top 3 30pp
    Prędkość 350
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1761 Szybkie

    Start: 17.01.12 12:00
    Koniec: 17.01.12 15:15
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Wioska startowa: 1036 punktów
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1=3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 250.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: .
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Tania szlachta.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Top 1 100pp Top 2 60pp Top 3 30pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1760 Szybkie

    Start: 17.01.12 07:00
    Koniec: 17.01.12 11:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 5 minut.
  • Wioska startowa: 900 punktów
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Tak.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: Klasyczna.
  • Zwiadowcy: Nie widzi wojska poza wioską..
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: .
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Tania szlachta.
  • Limit graczy: 50
    Warunki zwycięstwa: Top 1 100pp Top 2 60pp Top 3 30pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1759 Szybkie

    Start: 16.01.12 23:30
    Koniec: 17.01.12 02:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 5 minut.
  • Wioska startowa: 591 punktów
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 150.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 100.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Tania szlachta
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Top 1 100pp Top 2 60pp Top 3 30pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)