Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1755] >1757< [1759] ... [1867]

#1244 Szybkie

Start: 23.06.11 11:00
Koniec: 23.06.11 16:00
Opis:
  • Ochrona trwa 10 minut
  • Wioska startowa 602 punkty.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Tak,bez przedmiotów
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 10 osoby.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1243 Szybkie

    Start: 22.06.11 22:30
    Koniec: 23.06.11 02:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa 4,566
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: Prosta.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 100.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 40-55.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.9
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1242 Szybkie

    Start: 22.06.11 16:00
    Koniec: 22.06.11 22:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 10 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa 487 punktów.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Tak,bez przedmiotów
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 20 osób.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1241 Szybkie

    Start: 22.06.11 09:00
    Koniec: 22.06.11 15:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 10 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa około 3000 pkt.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Tak
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: Prosta.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 100.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 40-55.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.6
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1240 Szybkie

    Start: 21.06.11 21:00
    Koniec: 21.06.11 23:55
    Opis:
  • Ochrona trwa: 10 minut
  • Wioska startowa : wioska startowa surowce poziom 10
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 5 osób.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzi wszystko .
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 1-2.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1239 Szybkie

    Start: 21.06.11 13:00
    Koniec: 21.06.11 20:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut
  • Wioska startowa : wioska startowa 26 punktów
  • Chłopi: Tak
  • Rycerz: Tak
  • Kościół: Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzi tylko jednostki .
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.6
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1238 Szybkie

    Start: 21.06.11 08:00
    Koniec: 21.06.11 12:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut
  • Wioska startowa : wioska startowa 36 punktów
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 5 osób.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzi tylko jednostki .
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.6
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1237 Szybkie

    Start: 20.06.11 23:00
    Koniec: 21.06.11 03:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: brak
  • Wioska startowa : wioska startowa surowce poziom 30, Koszary poziom 20. Stajnia poziom 10. Ratusz poziom 15
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: Brak limitu.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Nie
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzi wszystko .
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 200.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Nie.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1236 Szybkie

    Start: 20.06.11 16:00
    Koniec: 20.06.11 22:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut
  • Wioska startowa : wioska startowa surowce poziom 30
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 5 osób.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzi wszystko .
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1235 Szybkie

    Start: 20.06.11 10:00
    Koniec: 20.06.11 15:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 45 minut
  • Wioska startowa : wioska startowa 36 punktów
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Tak
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 5 osób.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: Prosty.
  • Zwiadowcy: Widzi wszystko .
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)