Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1764] >1766< [1768] ... [1867]

#1152 Szybkie

Start: 15.05.11 07:00
Koniec: 15.05.11 12:00
Opis:
  • Ochrona trwa:20 minut.
  • Wioska startowa surowce na poziomie 30.
  • Chłopi: Tak.
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby .
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Nie
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy:Widzi wszystko..
  • Maksymalny zasięg szlachcica 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Nie
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1151 Szybkie

    Start: 14.05.11 23:00
    Koniec: 15.05.11 03:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:5 minut.
  • Wioska startowa 26 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1osoba .
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia:Klasyczna..
  • Zwiadowcy:Widzi tylko jednostki..
  • Maksymalny zasięg szlachcica 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: 200.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1150 Szybkie

    Start: 14.05.11 18:15
    Koniec: 14.05.11 22:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa 8950 puntów
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Tak
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby .
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy:Widzi tylko jednostki.
  • Maksymalny zasięg szlachcica 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.2
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1149 Szybkie

    Start: 14.05.11 12:30
    Koniec: 14.05.11 18:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:10 minut.
  • Wioska startowa surowce na poziomie 20
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba. .
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia:Prosta.
  • Zwiadowcy:Widzi wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica 500.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 60pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1148 Szybkie

    Start: 14.05.11 07:00
    Koniec: 14.05.11 12:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:30 minut.
  • Wioska startowa 1663 puntów
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby .
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy:Widzi tylko jednostki..
  • Maksymalny zasięg szlachcica 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1147 Szybkie

    Start: 13.05.11 21:00
    Koniec: 14.05.11 02:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Wioska startowa : 36 punktów
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Tak
  • Kościół: Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: Prosta.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.9
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1146 Szybkie

    Start: 13.05.11 12:00
    Koniec: 13.05.11 19:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa około 2000 pkt.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Tak
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: Prosta.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 100.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Wioski barbarzyńskie: 2000.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.7
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1145 Szybkie

    Start: 13.05.11 07:00
    Koniec: 13.05.11 11:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:10 minut.
  • Wioska startowa Glina,żelazo, drewno na 10 poziomie.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 4 osoby .
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy:Widzi tylko jednostki..
  • Maksymalny zasięg szlachcica 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-50.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1144 Szybkie

    Start: 12.05.11 19:00
    Koniec: 12.05.11 22:59
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa 26 punktów
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Tak
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby .
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy:Widzi tylko jednostki..
  • Maksymalny zasięg szlachcica 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.7
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1143 Szybkie

    Start: 12.05.11 11:30
    Koniec: 12.05.11 17:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:10 minut.
  • Wioska startowa 36 punktów
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Tak
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby .
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy:Widzi tylko jednostki..
  • Maksymalny zasięg szlachcica 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Gracz który jako pierwszy podbije 30 wiosek, i utrzyma je przez 2 godziny wygrywa rundę.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)