Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1770] >1772< [1774] ... [1867]

#1086 Szybkie

Start: 17.04.11 18:20
Koniec: 17.04.11 23:00
Opis:
  • Ochrona trwa: 5 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziom 4
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Tak
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba .
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko i.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 300.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia:Tak.
  • Wioski barbarzyńskie: 2500.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.2
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1085 Szybkie

    Start: 17.04.11 13:00
    Koniec: 17.04.11 18:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 10 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziom 4.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: Brak limitu
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Nie
  • Technologia: Klasyczny.
  • Zwiadowcy: Widzą tylko jednostki.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:500.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia:Nie.
  • Wioski barbarzyńskie: 2500.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.2
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1084 Szybkie

    Start: 17.04.11 07:00
    Koniec: 17.04.11 12:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 5 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa 36 punktów.
  • Chłopi: Tak
  • Rycerz: Tak
  • Kościół: Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: Klasyczny.
  • Zwiadowcy: Widzą tylko jednostki.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:500.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia:Tak.
  • Wioski barbarzyńskie: 2500.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.2
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1083 Szybkie

    Start: 16.04.11 23:00
    Koniec: 17.04.11 03:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: Brak minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziomu 4.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: Brak limitu.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Nie
  • Technologia: 0-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia:Nie.
  • Wioski barbarzyńskie: 2500.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.2
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1082 Szybkie

    Start: 16.04.11 18:15
    Koniec: 16.04.11 22:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 20 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziomu 4.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: Prosty.
  • Zwiadowcy: Widzą tylko jednostki..
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia:Tak.
  • Wioski barbarzyńskie: 2500.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.2
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1080 Szybkie

    Start: 16.04.11 12:30
    Koniec: 16.04.11 18:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 20 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziomu 4.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: Klasycnza.
  • Zwiadowcy: Widzą tylko jednostki.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 500.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia:Tak.
  • Wioski barbarzyńskie: 2500.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.2
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1079 Szybkie

    Start: 16.04.11 07:00
    Koniec: 16.04.11 12:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 20 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziomu 3.
  • Chłopi: Tak
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: 0-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:300.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia:Tak.
  • Wioski barbarzyńskie: 2500.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 40
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1078 Szybkie

    Start: 15.04.11 21:00
    Koniec: 16.04.11 02:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 10 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziomu 2.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: Prosta.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 200.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia:Tak.
  • Wioski barbarzyńskie: 2500.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia po 30pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.6
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1077 Szybkie

    Start: 15.04.11 12:00
    Koniec: 15.04.11 19:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 20 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziomu 3.
  • Chłopi: Tak
  • Rycerz: Tak
  • Kościół: Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby..
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: Prosta.
  • Zwiadowcy: Widzą tylko jednostki.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 300.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia:Tak.
  • Wioski barbarzyńskie: 2500.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 399
    Prędkość jednostek: 0.9
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1076 Szybkie

    Start: 15.04.11 07:00
    Koniec: 15.04.11 11:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 10 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziomu 4.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: Brak limitu.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Nie
  • Technologia: Klasyczna.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia:Nie.
  • Wioski barbarzyńskie: 2500.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.2
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)