Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1775] >1777< [1779] ... [1867]

#1033 Szybkie

Start: 28.03.11 23:00
Koniec: 29.03.11 03:00
Opis:
  • Ochrona trwa: 10 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziomu 3
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Tak
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 5 osób.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: Prosta.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 300.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 30-45.
  • Reguła zagrody: Nie.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Wioski barbarzyńskie: 1000.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.8
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1031 Szybkie

    Start: 28.03.11 16:00
    Koniec: 28.03.11 22:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:12 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziomu 4
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia:0-3.
  • Zwiadowcy:Widzi tylko jednostki.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:250.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: tak 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Wioski barbarzyńskie: 1500.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 380
    Prędkość jednostek: 0.7
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1030 Szybkie

    Start: 28.03.11 10:00
    Koniec: 28.03.11 15:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziomu 4
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Tak
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia:0-3.
  • Zwiadowcy:Widzi tylko jednostki.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: tak 100.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Wioski barbarzyńskie: 1500.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 100pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1029 Szybkie

    Start: 27.03.11 15:00
    Koniec: 27.03.11 22:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:20 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa 36 punktów
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu: 5 osób.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia:Prosta.
  • Zwiadowcy:Widzi wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-50.
  • Reguła zagrody: Nie.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Nie
  • Wioski barbarzyńskie: 1000.
  • cTania szlachta
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego agresora 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1028 Szybkie

    Start: 27.03.11 08:00
    Koniec: 27.03.11 14:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:30 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa 36 punktów
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Tak
  • Kościół:Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu: 4 osoby.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Nie
  • Technologia:0-3.
  • Zwiadowcy:Widzi tylko jednostki.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: Nie.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Nie
  • Wioski barbarzyńskie: 1000.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1027 Szybkie

    Start: 26.03.11 21:00
    Koniec: 27.03.11 01:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:20 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziomu 1.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia:Klasyczna.
  • Zwiadowcy:Widzi wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:100.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: Nie.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Wioski barbarzyńskie: 6000.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego agresora 30pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.8
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1026 Szybkie

    Start: 26.03.11 12:00
    Koniec: 26.03.11 18:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:10 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziomu 3
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia:0-3.
  • Zwiadowcy:Widzi tylko jednostki.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:100.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: Nie.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Wioski barbarzyńskie: 600.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia po 30pp.
    Prędkość 300
    Prędkość jednostek: 0.9
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1025 Szybkie

    Start: 26.03.11 08:00
    Koniec: 26.03.11 11:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:5 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziomu 4.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Nie
  • Technologia:0-3.
  • Zwiadowcy:Widzi tylko jednostki.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:500.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: 400.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Nie
  • Wioski barbarzyńskie:1000.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1024 Szybkie

    Start: 25.03.11 20:00
    Koniec: 26.03.11 02:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziom 3.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 5 osób.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia:Prosta
  • Zwiadowcy:Widzi wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1500.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: Nie.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Wioski barbarzyńskie: 900.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 350
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1023 Szybkie

    Start: 25.03.11 09:00
    Koniec: 25.03.11 17:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:45 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa 36 punktów.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Tak
  • Kościół:Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia:0-3.
  • Zwiadowcy:Widzi tylko jednostki.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:500.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: Nie.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Wioski barbarzyńskie: 600.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)