Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [552] >554< [556] ... [1867]

#13580 Szybkie classic

Start: 08.03.19 20:00
Koniec: 08.03.19 23:30
Opis:
  • Ochrona trwa: 20 minut
  • Wioska startowa: Poziom 1
  • Produkcja surowców: x1
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 8
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie :25-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich : Nie
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 370
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #13579 Szybkie classic

    Start: 08.03.19 16:00
    Koniec: 08.03.19 19:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 20 minut
  • Wioska startowa: Poziom 3
  • Produkcja surowców: x2
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 4
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak
  • Rycerz: Tak, nowe przedmioty
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: brak
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie :20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich : Nie
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.9
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #13578 Szybkie classic

    Start: 08.03.19 12:00
    Koniec: 08.03.19 15:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut
  • Wioska startowa: Poziom 5
  • Produkcja surowców: x2
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 4
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotów
  • Kościół: Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie :20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich : Nie
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.8
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #13577 Szybkie classic

    Start: 08.03.19 08:00
    Koniec: 08.03.19 11:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 60 minut.
  • Wioska startowa: Ratusz/Spichlerz/Zagroda na poziomie 30
  • Produkcja surowców: x7
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 5
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: 1000
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 80
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #13576 Szybkie classic long

    Start: 04.03.19 10:30
    Koniec: 07.03.19 23:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 180 minut.
  • Wioska startowa: Ratusz 20, eko 17, zagroda 15, spichlerz 20
  • Odznaczenia są aktywne na tej rundzie
  • Produkcja surowców: x6
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 30
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie
  • Rycerz: Tak, nowe przedmioty
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 150.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-30
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Szlachta: Monety, 50% podstawowego kosztu
  • Tryb śpiący: Tak, od 4 do 8h. Min. czas bez snu 8h, maks. 18h
  • Bonus nocny: 00:00 - 08:00
  • Zastępstwo: włączone
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla gracza top1: 80pp
    Dla gracza top2: 60pp
    Dla gracza top3: 50pp
    Dla gracza top4: 40pp
    Dla plemienia top1: 100pp
    Dla najlepszego obrońcy: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 200
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #13575 Szybkie classic

    Start: 04.03.19 07:00
    Koniec: 04.03.19 10:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 20 minut
  • Wioska startowa: Poziom 7
  • Produkcja surowców: x2
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 2
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak
  • Rycerz: Tak, stare przedmioty
  • Kościół: Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie :20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich : Nie
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 80
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.75
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #13574 Szybkie classic

    Start: 03.03.19 19:30
    Koniec: 03.03.19 23:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut
  • Wioska startowa: Poziom 6
  • Produkcja surowców: x2
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 2,25
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak
  • Rycerz: Tak, stare przedmioty
  • Kościół: Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: prosta
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie :20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich : Nie
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.9
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #13573 Szybkie classic

    Start: 03.03.19 16:00
    Koniec: 03.03.19 19:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 10 minut
  • Wioska startowa: Poziom 11 Wioski: 3
  • Produkcja surowców: x4
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 0
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie
  • Rycerz: Tak, stare przedmioty
  • Kościół: Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie :20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich : Nie
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #13572 Szybkie classic

    Start: 03.03.19 12:00
    Koniec: 03.03.19 15:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut
  • Wioska startowa: Poziom 8
  • Produkcja surowców: x2
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 4,75
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie :20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich : Tak
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #13571 Szybkie classic

    Start: 03.03.19 07:00
    Koniec: 03.03.19 11:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut
  • Wioska startowa: Poziom 4
  • Produkcja surowców: x2
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 4
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotów
  • Kościół: Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie :20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich : Nie
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 80
    Warunki zwycięstwa:
    Dla gracza top1: 40pp
    Dla gracza top2: 30pp
    Dla gracza top3: 20pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.8
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)