Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [5] >7< [9] ... [1874]

#19156 Szybkie classic

Start: 09.11. 17:00
Koniec: 09.11. 21:00
Opis:
  • Ochrona trwa: 20 minut
  • Wioska startowa: Poziom 4
  • Produkcja surowców: x1,5
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 2
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak
  • Rycerz: Tak, jeden
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: Prosta
  • Fake limit: brak
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 50
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: Nie
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich : Nie
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 50pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 360
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #19155 Szybkie classic

    Start: 09.11. 10:00
    Koniec: 09.11. 13:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut
  • Wioska startowa: Poziom 1
  • Produkcja surowców: x2
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 5
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak
  • Rycerz: Tak, jeden
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: 3 poziomy (max 15 w wiosce)
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 50
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: Nie
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 50pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 370
    Prędkość jednostek: 0.7
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #19154 Szybkie classic one day

    Start: 08.11. 07:00
    Koniec: 08.11. 23:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 50 minut
  • Wioska startowa: Poziom 0 Wioski: 2
  • Produkcja surowców: x2
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 5
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość graczy w plemieniu: 3
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: Prosta
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 50
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: Nie
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak
  • Wioski barbarzyńskie rozwijają się do 850 punktów
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 80
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 100pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 270
    Prędkość jednostek: 0.75
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #19153 Szybkie classic

    Start: 07.11. 19:00
    Koniec: 07.11. 22:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut
  • Wioska startowa: Ratusz na poziomie 20 + huta/tartak/Cegielnia poziom 10
  • Produkcja surowców: x3
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 4
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie
  • Technologia: Prosta
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: 1000
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie
  • Wioski barbarzyńskie rozwijają się do 1024 punktów
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 50pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 380
    Prędkość jednostek: 0.85
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #19151 Szybkie classic

    Start: 06.11. 17:00
    Koniec: 06.11. 22:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 20 minut
  • Wioska startowa: Poziom 5
  • Produkcja surowców: x1
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 4
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak
  • Rycerz: Tak, jeden
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: Prosta
  • Fake limit: brak
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 40
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: Nie
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich : Tak
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 50pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 320
    Prędkość jednostek: 0.9
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #19150 Szybkie classic

    Start: 04.11. 12:00
    Koniec: 04.11. 16:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 20 minut
  • Wioska startowa: Poziom 4
  • Produkcja surowców: x1,5
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 2
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak
  • Rycerz: Tak, jeden
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: Prosta
  • Fake limit: brak
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 50
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich : Nie
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 50pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 360
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #19121 test2

    Start: 24.02. 15:40
    Koniec: 24.02. 15:45
    Opis: runda testowa 5 minut
    Limit graczy: 20
    Warunki zwycięstwa: -
    Prędkość 380
    Prędkość jednostek: 0.85
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #19120 Test1

    Start: 24.02. 15:19
    Koniec: 24.02. 15:21
    Opis:
    Limit graczy: 2
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 380
    Prędkość jednostek: 0.85
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #19119 Runda testowa BEZ nagród

    Start: 17.01. 12:00
    Koniec: 17.01. 15:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut
  • Wioska startowa: Ratusz na poziomie 25 + huta/tartak/Cegielnia poziom 10
  • Produkcja surowców: x2
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 4
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 100
  • Szlachcic zbija poparcie :20-35
  • Reguła zagrody: 2000
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich : Nie
  • Wioski barbarzyńskie rozwijają się do 1024 punktów
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Paczki
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Runda testowa BEZ nagród
    Prędkość 380
    Prędkość jednostek: 0.85
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #19116 Szybkie classic

    Start: 23.03.24 18:00
    Koniec: 23.03.24 23:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 40 minut
  • Wioska startowa: Poziom 1
  • Produkcja surowców: x2
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 5
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak
  • Rycerz: Tak z manuskryptami
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 100.
  • Szlachcic zbija poparcie :20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich : Nie
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 1.2
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)