Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [878] >880< [882] ... [1867]

#10314 Szybkie classic

Start: 15.12.16 19:30
Koniec: 15.12.16 22:00
Opis:
  • Ochrona trwa: 10 minut.
  • Wioska startowa: Poziom 8
  • Produkcja surowców: x 1
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 0,5
  • Chłopi: Nie.
  • Łucznicy: Tak
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotów
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 4
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak.
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-35
  • Reguła zagrody: Brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #10313 Szybkie classic

    Start: 15.12.16 16:00
    Koniec: 15.12.16 19:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 10 minut.
  • Wioska startowa: Poziom 10 Wioski: 2
  • Produkcja surowców: x 3
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 2
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie.
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotów.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak.
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Fake limit: Brak
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 200.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: 1700
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie
  • Wioski barbarzyńskie rozwijają się do: 1000 punktów.
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 60pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #10312 Szybkie classic

    Start: 15.12.16 11:30
    Koniec: 15.12.16 15:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 10 minut.
  • Wioska startowa: Poziom 5
  • Produkcja surowców: x 4
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 3
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak.
  • Rycerz: Tak, stare przedmioty.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 6
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak.
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie.
  • Wioski barbarzyńskie rozwijają się do: 5000 punktów.
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla 3 najlepszych członków zwycięskiego plemienia: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.9
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #10311 Szybkie freak

    Start: 15.12.16 08:00
    Koniec: 15.12.16 11:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 5 minut.
  • Wioska startowa: bardzo rozbudowana
  • Produkcja surowców: x 5
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 5
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotów
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: 900
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak
  • Wioski barbarzyńskie rozwijają się do: 1024punktów
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety, 50% standardowej ceny
  • Limit graczy: 80
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #10310 Szybkie classic one day

    Start: 14.12.16 08:00
    Koniec: 15.12.16 00:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa: Poziom 0 Wioski 3
  • Produkcja surowców: x 4
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 1,5
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak.
  • Rycerz: Tak, nowe przedmioty.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak.
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 50.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: 1600
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak.
  • Wioski barbarzyńskie rozwijają się do: 150 punktów.
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 60pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 obowiązkowa do odebrania nagrody.
    Prędkość 370
    Prędkość jednostek: 0.7
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #10309 Szybkie night

    Start: 13.12.16 23:45
    Koniec: 14.12.16 02:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Wioska startowa: Poziom 5
  • Produkcja surowców: x 2
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 3
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie.
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotów.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak.
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak
  • Wioski barbarzyńskie rozwijają się do: 1500 punktów.
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 60
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego gracza: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.9
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #10308 Szybkie classic

    Start: 13.12.16 21:30
    Koniec: 13.12.16 23:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa: Poziom 1
  • Produkcja surowców: x 1.5
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 3
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie.
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: 1250
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak
  • Wioski barbarzyńskie rozwijają się do: 500 punktów.
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #10307 Szybkie classic

    Start: 13.12.16 17:30
    Koniec: 13.12.16 21:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 20 minut.
  • Wioska startowa: Poziom 2
  • Produkcja surowców: x 2
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 2
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak.
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotów.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak.
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 200.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-20
  • Reguła zagrody: 1200
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak.
  • Wioski barbarzyńskie rozwijają się do: 200 punktów.
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 obowiązkowa do odebrania nagrody.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #10306 Szybkie cat

    Start: 13.12.16 15:00
    Koniec: 13.12.16 17:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 10 minut.
  • Wioska startowa: Poziom 0 Wioski: 2
  • Produkcja surowców: x 1
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 1
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak.
  • Rycerz: Tak, nowe przedmioty
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 4
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak.
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 0-0
  • Reguła zagrody: 1000
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie.
  • Wioski barbarzyńskie rozwijają się do: 4000 punktów.
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 40
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 obowiązkowa do otrzymania nagrody.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #10305 Szybkie classic

    Start: 13.12.16 12:30
    Koniec: 13.12.16 14:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 10 minut.
  • Wioska startowa: Poziom 6
  • Produkcja surowców: x 3
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 1
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak.
  • Rycerz: Tak, stare przedmioty.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak.
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak
  • Wioski barbarzyńskie rozwijają się do: 1500 punktów.
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 60
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego gracza: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.9
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)