Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [927] >929< [931] ... [1867]

#9820 Szybkie classic

Start: 15.07.16 21:00
Koniec: 16.07.16 00:30
Opis:
  • Wioska startowa: Ratusz: 1 / Zagroda: 1 / Spichlerz: 3 / Surowce: 6
  • Łucznicy: Tak
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotów
  • Kościół: Nie
  • Technologie: Proste (1 poziom)
  • Ochrona trwa: 25 min
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 10
  • Osady koczowników na gracza: 10
  • Plemię: 5 osób
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego gracza: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Prędkość 350
    Prędkość jednostek: 0.6
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #9819 Szybkie classic

    Start: 15.07.16 12:30
    Koniec: 15.07.16 20:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 60 minut.
  • Wioska startowa: Poziom 0
  • Produkcja surowców: x2,5
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 4,5
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak.
  • Rycerz: Tak, stare przedmioty.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak.
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: 500
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak.
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
    widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 90pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Prędkość 300
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #9818 Szybkie classic

    Start: 15.07.16 07:00
    Koniec: 15.07.16 12:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa: Poziom 1
  • Produkcja surowców: x3
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 3
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie.
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak.
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: 1000
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie.
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
    widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #9817 Szybkie night

    Start: 15.07.16 03:10
    Koniec: 15.07.16 06:10
    Opis:
    Informacja o turnieju
  • Ochrona trwa: 30 minut
  • Wioska startowa: Poziom 0
  • Produkcja surowców: 1x
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 30
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotów
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie :25-35
  • Reguła zagrody: 1000
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich : Nie
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monetywidoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody
  • Limit graczy: 80
    Warunki zwycięstwa: Za 4 wygrane z cyklu: 60pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.7
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #9816 Szybkie night

    Start: 15.07.16 00:00
    Koniec: 15.07.16 03:00
    Opis:
    Informacja o turnieju
  • Ochrona trwa: 20 minut
  • Wioska startowa: Poziom 12
  • Produkcja surowców: 8x
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 25
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotów
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie :100
  • Reguła zagrody: 1000
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich : Tak
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: MonetyWidoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody
  • Limit graczy: 80
    Warunki zwycięstwa: Za 4 wygrane z cyklu: 60pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #9815 Szybkie classic

    Start: 14.07.16 16:30
    Koniec: 14.07.16 20:00
    Opis:
  • Wioska startowa: Ratusz: 1 / Zagroda: 1 / Spichlerz: 3 / Surowce: 6
  • Łucznicy: Tak
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotów
  • Kościół: Nie
  • Technologie: Proste (1 poziom)
  • Ochrona trwa: 25 min
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 10
  • Osady koczowników na gracza: 10
  • Plemię: 5 osób
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego gracza: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Prędkość 350
    Prędkość jednostek: 0.6
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #9814 Szybkie classic long

    Start: 13.07.16 14:00
    Koniec: 14.07.16 16:00
    Opis:
    Odznaczenia są aktywne na tej rundzie
  • Ochrona trwa: 90 minut.
  • Wioska startowa: Poziom 10 (2 wioski)
  • Produkcja surowców: x2
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 25
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotów
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcia: 20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety, 50% standardowej ceny
  • Tryb śpiący aktywny, minimum: 3 godziny - maksimum: 5 godzin
  • Noc: 22:00 - 6:00
    widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego gracza: 90pp
    Dla najlepszego plemienia: 35pp
    Dla najlepszego agresora: 45 pp
    Dla najlepszego gracza w rankingu pokonanych (ra+ro): 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #9813 Szybkie classic

    Start: 13.07.16 07:30
    Koniec: 13.07.16 13:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 60 minut.
  • Wioska startowa: Poziom 0
  • Produkcja surowców: x2
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 8
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Tak
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie.
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: 1000
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
    widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 45pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Prędkość 350
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #9812 Szybkie night

    Start: 13.07.16 03:35
    Koniec: 13.07.16 06:50
    Opis:
    Informacja o turnieju
  • Wioska startowa: Poziom 12
  • Produkcja surowców: 8x
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 25
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotów
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie :100
  • Reguła zagrody: 1000
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich : Tak
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: MonetyWidoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody
  • Limit graczy: 80
    Warunki zwycięstwa: Za 4 wygrane z cyklu: 60pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #9811 Szybkie night

    Start: 13.07.16 00:30
    Koniec: 13.07.16 03:30
    Opis:
    Informacja o turnieju
  • Ochrona trwa: 15 minut
  • Wioska startowa: Spichlerz / Zagroda: 30 poziom
  • Produkcja surowców: 6x
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 10
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotów
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie :25-35
  • Reguła zagrody: 1000
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich : Nie
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monetywidoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody
  • Limit graczy: 80
    Warunki zwycięstwa: Za 4 zwycięstwa z cyklu: 60pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.7
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)