Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

Stare rundy
Aktualne rundy
Zaplanowane rundy
Turnieje

#9985 Szybkie Koniec Wakacji

Start:sobota, 27.08.2016 10:00
Koniec:wtorek, 30.08.2016 10:00
Opis:
  • Ochrona trwa: 60 minut.
  • Odznaczenia: aktywne
  • Wioska startowa: Poziom 6
  • Produkcja surowców: x3
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 8,25
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak
  • Rycerz: Tak, stare przedmioty
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 8
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Tak (do 29 sierpia).
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak.
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: 1100
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak (do 29 sierpia).
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • 29. sierpnia wieczorem planowane urozmaicenie rozgrywki - niespodzianka
    widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody
  • Limit graczy:110
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego gracza: 160pp
    Dla 5 najlepszych członków zwycięskiego plemienia: 60pp
    Dla najlepszego agresora: 30pp
    Dla najlepszego obrońcy: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Prędkość300
    Prędkość jednostek:0.9
    Tryb śpiący:Nie
    Zastępstwo:Tak
    Morale:Tak

    » Login jako gość

    Nazwa gracza:
    Hasło:

    © 2003 - 2016 InnoGames GmbH · Kontakt · Ochrona prywatności · OWH · RSS