Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

Stare rundy
Aktualne rundy
Zaplanowane rundy
Turnieje

#9850 Szybkie night

Start:poniedziałek, 25.07.2016 00:15
Koniec:poniedziałek, 25.07.2016 03:15
Opis:
Informacja o turnieju
  • Ochrona trwa: 30 minut
  • Wioska startowa: Poziom 0
  • Produkcja surowców: 1x
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 30
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotów
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie :25-35
  • Reguła zagrody: 1000
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich : Nie
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody
  • Limit graczy:80
    Warunki zwycięstwa:Za 4 wygrane z cyklu: 60pp
    Prędkość400
    Prędkość jednostek:0.9
    Tryb śpiący:Nie
    Zastępstwo:Nie
    Morale:Nie

    » Login jako gość

    Nazwa gracza:
    Hasło:

    © 2003 - 2016 InnoGames GmbH · Kontakt · Ochrona prywatności · OWH · RSS