Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

Stare rundy
Aktualne rundy
Zaplanowane rundy

#7927 Szybkie

Start:piątek, 31.07.2015 14:30
Koniec:niedziela, 02.08.2015 14:30
Opis:
  • Ochrona trwa: 45 minut przy ratio 1:7
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: tak
  • Rycerz: Tak, nowe przedmioty
  • Kościół: tak
  • Ilość Graczy w plemieniu: 5.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie.
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: 750
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie.
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: paczki
    widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody
  • Limit graczy:100
    Warunki zwycięstwa:dla najlepszego plemienia 100pp + 100pp dla najlepszego gracza
    Prędkość250
    Prędkość jednostek:0.5
    Tryb śpiący:Tak
    Zastępstwo:Tak
    Morale:Tak

    » Login jako gość

    Nazwa gracza:
    Hasło:

    © 2003 - 2015 InnoGames GmbH · Kontakt · Ochrona prywatności · OWH · RSS