Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

Stare rundy
Aktualne rundy
Zaplanowane rundy
Turnieje

#8074 Szybkie

Start:środa, 02.09.2015 07:30
Koniec:środa, 02.09.2015 12:00
Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa: 36p
  • Chłopi: Tak.
  • Łucznicy: Nie.
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotu.
  • Kościół: Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak.
  • Technologia: 1-3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak.
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Paczki
    widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody
  • Limit graczy:100
    Warunki zwycięstwa:dla najlepszego plemienia 30pp
    Prędkość400
    Prędkość jednostek:0.95
    Tryb śpiący:Nie
    Zastępstwo:Tak
    Morale:Tak

    » Login jako gość

    Nazwa gracza:
    Hasło:

    © 2003 - 2015 InnoGames GmbH · Kontakt · Ochrona prywatności · OWH · RSS