Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

Stare rundy
Aktualne rundy
Zaplanowane rundy
Turnieje

#10053 Szybkie classic long

Start:czwartek, 29.09.2016 15:00
Koniec:czwartek, 06.10.2016 08:00
Opis:
  • Ochrona trwa: 16 godzin.
  • Wioska startowa: Poziom 0
  • Produkcja surowców: x 1.5
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 4
  • Wiosek bonusowych na gracza: 1
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak
  • Rycerz: Tak, stare przedmioty
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 6
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie.
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 40.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak
  • Wioski barbarzyńskie rozwijają się do: 300 pktów.
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy:100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego gracza: 150pp
    Dla najlepszego plemienia: 90pp
    Dla najlepszego agresora i obrońcy: 70pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Prędkość10
    Prędkość jednostek:3
    Tryb śpiący:Tak
    Zastępstwo:Nie
    Morale:Tak

    » Login jako gość

    Nazwa gracza:
    Hasło:

    © 2003 - 2016 InnoGames GmbH · Kontakt · Ochrona prywatności · OWH · RSS