Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

Stare rundy
Aktualne rundy
Zaplanowane rundy
Turnieje

#9404 Szybkie classic

Start:piątek, 29.04.2016 11:30
Koniec:sobota, 30.04.2016 13:30
Opis:
  • Ochrona trwa: 50 minut.
  • Wioska startowa: 26p
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie.
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotów.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie.
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 12.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak.
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
    widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody
  • Limit graczy:100
    Warunki zwycięstwa:dla najlepszego plemienia 100 pp
    dla najlepszego agresora 30pp
    Prędkość130
    Prędkość jednostek:1.3
    Tryb śpiący:Tak
    Zastępstwo:Tak
    Morale:Nie

    » Login jako gość

    Nazwa gracza:
    Hasło:

    © 2003 - 2016 InnoGames GmbH · Kontakt · Ochrona prywatności · OWH · RSS