Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

Stare rundy
Aktualne rundy
Zaplanowane rundy
Turnieje

#7768 Szybkie

Start:niedziela, 05.07.2015 22:00
Koniec:poniedziałek, 06.07.2015 02:00
Opis:
  • Ochrona trwa: 20 minut
  • Wioska startowa: 512 p
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 4.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: nie
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
    widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody
  • Limit graczy:100
    Warunki zwycięstwa:dla najlepszego plemienia 30pp
    Prędkość388
    Prędkość jednostek:0.88
    Tryb śpiący:Nie
    Zastępstwo:Tak
    Morale:Tak

    » Login jako gość

    Nazwa gracza:
    Hasło:

    © 2003 - 2015 InnoGames GmbH · Kontakt · Ochrona prywatności · OWH · RSS