Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

Stare rundy
Aktualne rundy
Zaplanowane rundy
Turnieje

#8938 Szybkie classic

Start:sobota, 13.02.2016 14:30
Koniec:sobota, 13.02.2016 16:30
Opis:
  • Ochrona trwa: 10 minut.
  • Wioska startowa: 2,604p
  • Produkcja surowców: x3
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 2,25
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak.
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: 750
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie.
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
    widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody
  • Limit graczy:100
    Warunki zwycięstwa:Dla najlepszego gracza: 30pp
    Prędkość400
    Prędkość jednostek:0.875
    Tryb śpiący:Nie
    Zastępstwo:Nie
    Morale:Tak

    » Login jako gość

    Nazwa gracza:
    Hasło:

    © 2003 - 2016 InnoGames GmbH · Kontakt · Ochrona prywatności · OWH · RSS