Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1131] >1133< [1135] ... [1867]

#7692 Szybkie

Start: 14.06.15 16:00
Koniec: 14.06.15 17:30
Opis:
  • Ochrona trwa: 10 minut.
  • Wioska startowa: 10,702 punktów.
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak.
  • Rycerz: Tak, stare przedmioty.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 15.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 500
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
    widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: dla najlepszego plemienia agresorów 30pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.8
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #7691 Szybkie

    Start: 14.06.15 12:30
    Koniec: 14.06.15 15:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa: 512 punktów.
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotów.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 800
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
    widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: dla najlepszego plemienia 30pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.8
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #7690 Szybkie

    Start: 14.06.15 08:00
    Koniec: 14.06.15 12:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa: 26 punktów.
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 100.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 1000
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
    widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: dla najlepszego gracza 30pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.7
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #7688 Szybkie

    Start: 13.06.15 22:00
    Koniec: 14.06.15 01:02
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa: 2,604 punktów.
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 100.
  • Szlachcic zbija poparcie: 100-100 !
  • Reguła zagrody: 600
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: dla najlepszego plemienia agresorów 30pp
    Prędkość 375
    Prędkość jednostek: 0.7
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #7687 Szybkie

    Start: 13.06.15 17:30
    Koniec: 13.06.15 21:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa: 66 punktów.
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotów
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 100.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: dla najlepszego plemienia 30p
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.9
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #7686 Szybkie

    Start: 13.06.15 13:30
    Koniec: 13.06.15 17:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa: 512 punktów.
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 100.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 600
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: dla najlepszego agresora 30pp
    Prędkość 380
    Prędkość jednostek: 0.8
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #7685 Szybkie

    Start: 13.06.15 09:00
    Koniec: 13.06.15 13:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa: 26 punktów.
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie
  • Rycerz: Tak, nowe przedmioty
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 100.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 1000
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: dla najlepszego gracza 30pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.7
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #7684 Szybkie

    Start: 12.06.15 21:00
    Koniec: 13.06.15 00:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa: 512 punktów.
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotów
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 100.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 1000
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: dla najlepszego gracza 30pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.6
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #7683 Szybkie

    Start: 12.06.15 16:30
    Koniec: 12.06.15 20:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa: 26 punktów.
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 50.
  • Szlachcic zbija poparcie: 50-50
  • Reguła zagrody: 1000
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: dla najlepszego plemienia 30pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.75
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #7681 Szybkie 24h

    Start: 11.06.15 16:00
    Koniec: 12.06.15 16:00
    Opis:
    Wybór kierunku aktywny

  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa: 26 punktów.
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 5.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Tak.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 10.
  • Szlachcic zbija poparcie: 35-35.
  • Reguła zagrody: 1000
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: dla najlepszego gracza 100pp
    Prędkość 250
    Prędkość jednostek: 0.7
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)