Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1314] >1316< [1318] ... [1867]

#5830 Szybkie

Start: 20.03.14 11:30
Koniec: 20.03.14 14:30
Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:2138 punktów.Dwie wioski
  • Chłopi:Nie
  • Rycerz:Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba
  • Technologia:Prosta
  • Zwiadowcy:Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:100.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35
  • Reguła zagrody: 100
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego agresora 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5829 Szybkie

    Start: 20.03.14 07:00
    Koniec: 20.03.14 11:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:36 punktów.
  • Chłopi:Nie
  • Rycerz:Nie
  • Kościół:Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu:2 osoby
  • Technologia:Prosta
  • Zwiadowcy:Nie widzą wojska poza wioską.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5828 Szybkie

    Start: 20.03.14 00:05
    Koniec: 20.03.14 06:15
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:66 punktów.
  • Chłopi:Nie
  • Rycerz:Tak
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:3 osoby
  • Technologia:Prosta
  • Zwiadowcy:Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 250
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5827 Szybkie Cat

    Start: 19.03.14 19:30
    Koniec: 19.03.14 22:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Wioska startowa: 11.618 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 0-0.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Paczki
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego agresora 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5826 Szybkie

    Start: 19.03.14 16:00
    Koniec: 19.03.14 19:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:500 punktów.
  • Chłopi:Nie
  • Rycerz:Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba
  • Technologia:1-3
  • Zwiadowcy:Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5825 Szybkie

    Start: 19.03.14 10:30
    Koniec: 19.03.14 15:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:66 punktów.
  • Chłopi:Nie
  • Rycerz:Tak
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:2 osoby
  • Technologia:1-3
  • Zwiadowcy:Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:100.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5824 Szybkie

    Start: 19.03.14 07:00
    Koniec: 19.03.14 10:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:2138 punktów.
  • Chłopi:Nie
  • Rycerz:Tak
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba
  • Technologia:1-3
  • Zwiadowcy:Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego agresora 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5823 Szybkie

    Start: 19.03.14 00:30
    Koniec: 19.03.14 06:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:500 punktów.
  • Chłopi:Nie
  • Rycerz:Tak
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba
  • Technologia:1-3
  • Zwiadowcy:Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5822 Szybkie

    Start: 18.03.14 22:00
    Koniec: 18.03.14 23:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:11618 punktów.
  • Chłopi:Nie
  • Rycerz:Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba
  • Technologia:1-3
  • Zwiadowcy:Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5821 Szybkie

    Start: 18.03.14 19:00
    Koniec: 18.03.14 21:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:1195 punktów.
  • Chłopi:Nie
  • Rycerz:Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:2 osoby
  • Technologia:1-3
  • Zwiadowcy:Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)