Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1315] >1317< [1319] ... [1867]

#5820 Szybkie

Start: 18.03.14 14:30
Koniec: 18.03.14 18:30
Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:36 punktów.
  • Chłopi:Nie
  • Rycerz:Nie
  • Kościół:Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu:3 osoby
  • Technologia:1-3
  • Zwiadowcy:Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5819 Szybkie

    Start: 18.03.14 11:00
    Koniec: 18.03.14 14:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:11618 punktów.Trzy wioski
  • Chłopi:Nie
  • Rycerz:Tak
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba
  • Technologia:Prosta
  • Zwiadowcy:Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.6
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5818 Szybkie

    Start: 18.03.14 07:00
    Koniec: 18.03.14 10:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:3923 punktów.
  • Chłopi:Nie
  • Rycerz:Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba
  • Technologia:1-3
  • Zwiadowcy:Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5817 Szybkie

    Start: 18.03.14 00:30
    Koniec: 18.03.14 06:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:500 punktów.
  • Chłopi:Nie
  • Rycerz:Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba
  • Technologia:1-3
  • Zwiadowcy:Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5816 Szybkie

    Start: 17.03.14 16:30
    Koniec: 17.03.14 22:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:26 punktów.
  • Chłopi:Tak
  • Rycerz:Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:3 osoby
  • Technologia:1-3
  • Zwiadowcy:Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 300
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5815 Szybkie

    Start: 17.03.14 10:00
    Koniec: 17.03.14 16:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:36 punktów.
  • Chłopi:Nie
  • Rycerz:Nie
  • Kościół:Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu:3 osoby
  • Technologia:1-3
  • Zwiadowcy:Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plenienia 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5814 Szybkie

    Start: 17.03.14 07:30
    Koniec: 17.03.14 09:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:3712 punktów.
  • Chłopi:Nie
  • Rycerz:Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba
  • Technologia:1-3
  • Zwiadowcy:Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 300
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5813 Szybkie

    Start: 17.03.14 02:00
    Koniec: 17.03.14 07:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:500 punktów.
  • Chłopi:Nie
  • Rycerz:Tak z przedmiotami.
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:3 osoby
  • Technologia:Prosta
  • Zwiadowcy:Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5812 Szybkie

    Start: 16.03.14 22:30
    Koniec: 17.03.14 01:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:66 punktów.
  • Chłopi:Nie
  • Rycerz:Tak z przedmiotami.
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba
  • Technologia:Prosta
  • Zwiadowcy:Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 300
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5811 Szybkie

    Start: 16.03.14 19:00
    Koniec: 16.03.14 22:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:2138 punktów.
  • Chłopi:Nie
  • Rycerz:Nie.
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:4 osoby
  • Technologia:Prosta
  • Zwiadowcy:Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)