Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1422] >1424< [1426] ... [1867]

#4737 Szybkie

Start: 14.08.13 21:00
Koniec: 14.08.13 23:00
Opis:
  • Ochrona trwa:10 minut.
  • Wioska startowa:500 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz:Nie
  • Kościół:Tak.
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:Prosta
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4736 Szybkie

    Start: 14.08.13 18:30
    Koniec: 14.08.13 20:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:10 minut.
  • Wioska startowa:2138 punktów. Dwie wioski
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz:Nie
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:Prosta
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4735 Szybkie

    Start: 14.08.13 12:00
    Koniec: 14.08.13 18:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:30 minut.
  • Wioska startowa:66 punktów
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz:Tak
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:3 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:Prosta
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4734 Szybkie

    Start: 14.08.13 09:30
    Koniec: 14.08.13 11:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:10 minut.
  • Wioska startowa:500 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz:Nie
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:Klasyczna
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.6
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4733 Szybkie

    Start: 14.08.13 06:00
    Koniec: 14.08.13 09:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:10 minut.
  • Wioska startowa:2138 punktów. Dwie wioski
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz:Nie
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:Prosta
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4732 Szybkie

    Start: 14.08.13 03:00
    Koniec: 14.08.13 05:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:10 minut.
  • Wioska startowa:2138 punktów
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz:Nie
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:Prosta
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Maksymalny zasięg szlachcica:100.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 100.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4731 Szybkie

    Start: 13.08.13 23:30
    Koniec: 14.08.13 02:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:500 punktów
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz:Tak
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4730 Runda typu Cat

    Start: 13.08.13 22:00
    Koniec: 13.08.13 23:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:2138 punktów
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz:Nie
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 0-0.
  • Reguła zagrody: 500.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego agresora 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4729 Szybkie

    Start: 13.08.13 09:30
    Koniec: 13.08.13 21:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa:66 punktów
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz:Tak
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:4 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:Prosta
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4728 Szybkie

    Start: 13.08.13 07:00
    Koniec: 13.08.13 09:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:500 punktów
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz:Tak
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)