Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1424] >1426< [1428] ... [1867]

#4717 Szybkie

Start: 11.08.13 12:00
Koniec: 11.08.13 15:00
Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa:66 punktów
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz:Nie
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:2 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4716 Szybkie

    Start: 11.08.13 09:30
    Koniec: 11.08.13 11:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa:500 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz:Nie
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:Prosta
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4715 Szybkie

    Start: 10.08.13 09:00
    Koniec: 11.08.13 09:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 90 minut.
  • Wioska startowa:36 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz:Nie
  • Kościół:Tak.
  • Ilość Graczy w plemieniu:5 osób.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:Prosta
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:100.
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 60pp
    Prędkość 100
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4714 Szybkie

    Start: 10.08.13 05:30
    Koniec: 10.08.13 08:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa:500 punktów.Dwie wioski.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz:Nie
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:Prosta
  • Zwiadowcy: Nie widzą wojska poza wioską.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.6
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4713 Szybkie

    Start: 10.08.13 01:00
    Koniec: 10.08.13 05:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa:36 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz:Nie
  • Kościół:Tak.
  • Ilość Graczy w plemieniu:2 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:Klasyczna
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4712 Runda typu Cat

    Start: 09.08.13 23:00
    Koniec: 10.08.13 00:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 10 minut.
  • Wioska startowa:2138 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz:Nie
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:Prosta
  • Zwiadowcy: Nie widzą wojska poza wioską.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:0.
  • Szlachcic zbija poparcie: 0-0.
  • Reguła zagrody: 100.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego agresora 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4711 Szybkie

    Start: 09.08.13 19:30
    Koniec: 09.08.13 22:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa:500 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz:Nie
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:Prosta
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko..
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4710 Szybkie

    Start: 09.08.13 16:00
    Koniec: 09.08.13 19:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa:36 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz:Nie
  • Kościół:Tak.
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:Prosta
  • Zwiadowcy: Nie widzą wojska poza wioską.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4709 Szybkie

    Start: 09.08.13 11:30
    Koniec: 09.08.13 15:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa:66 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz:Tak
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:2 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszeg0o plemienia 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4708 Szybkie

    Start: 09.08.13 08:00
    Koniec: 09.08.13 11:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 10 minut.
  • Wioska startowa:500 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz:Tak
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)