Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1779] >1781< [1783] ... [1867]

#989 Szybkie

Start: 06.03.11 09:00
Koniec: 06.03.11 15:00
Opis:
  • Ochrona trwa:5 minuty.
  • Wioska startowa : Wioska startowa 26 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba .
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia:0-3.
  • Zwiadowcy:Widzi wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Wioski barbarzyńskie: 3000. Tania szlachta.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #988 Szybkie

    Start: 05.03.11 09:00
    Koniec: 05.03.11 20:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 25 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa 26 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Tak
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoba .
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Nie
  • Technologia:Klasyczny.
  • Zwiadowcy:Widzi wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Nie
  • Wioski barbarzyńskie: 4000.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #987 Szybkie

    Start: 04.03.11 22:15
    Koniec: 05.03.11 03:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 5 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziom 4.
  • Chłopi: Tak
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba .
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Nie
  • Technologia:Klasyczny.
  • Zwiadowcy:Widzi wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica 500.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Wioski barbarzyńskie: 3000.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 50pp.dla top 2 30pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #986 Szybkie

    Start: 04.03.11 14:10
    Koniec: 04.03.11 22:10
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa 26 punktów
  • Chłopi: Tak
  • Rycerz: Tak
  • Kościół:Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby .
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia:0-3
  • Zwiadowcy:Widzi wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Wioski barbarzyńskie: 3000.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego agresora 50pp. Top 1 50pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #984 Szybkie

    Start: 04.03.11 09:00
    Koniec: 04.03.11 14:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 5 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziom 4.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby .
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Nie
  • Technologia:Klasyczny..
  • Zwiadowcy:Widzi wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: 500.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Wioski barbarzyńskie: 3000.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #983 Szybkie

    Start: 03.03.11 20:30
    Koniec: 04.03.11 02:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 10 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziom 4.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba .
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Nie
  • Technologia:0-3.
  • Zwiadowcy: widzi tylko jednostki.
  • Maksymalny zasięg szlachcica 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: Nie.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Wioski barbarzyńskie: 1000.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 100pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #982 Szybkie

    Start: 03.03.11 13:05
    Koniec: 03.03.11 19:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziom 4.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 4 osoby.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Nie
  • Technologia:Prostym nie wpływa na zdolności bojowe jednostek..
  • Zwiadowcy:Nie widzi jednostek poza wioską.
  • Maksymalny zasięg szlachcica 10.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: Nie.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Wioski barbarzyńskie: 3000.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #980 Szybkie

    Start: 03.03.11 10:00
    Koniec: 03.03.11 13:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 5 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziom 4.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoby.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia:0-3.
  • Zwiadowcy: Widzi wszystko..
  • Maksymalny zasięg szlachcica 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: Nie.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Wioski barbarzyńskie: Brak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #978 Szybkie

    Start: 28.02.11 20:00
    Koniec: 03.03.11 09:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 120 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa ma 26 punktów.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia:0-3.
  • Zwiadowcy: Widzi tylko jednostki..
  • Maksymalny zasięg szlachcica 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: Nie.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Wioski barbarzyńskie: 600.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia jeśli obaj jej członkowie, będą w top 5 graczy po 100pp.
    Prędkość 250
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #977 Szybkie

    Start: 28.02.11 13:00
    Koniec: 28.02.11 19:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 10 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziom 4.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia:0-3.
  • Zwiadowcy: Widzi tylko jednostki..
  • Maksymalny zasięg szlachcica 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: Nie.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Nie
  • Wioski barbarzyńskie: 600.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.2
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)