Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1780] >1782< [1784] ... [1867]

#976 Szybkie

Start: 28.02.11 09:00
Koniec: 28.02.11 12:00
Opis:
  • Ochrona trwa: 5 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziom 3.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 6 osób.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia:Klasyczny system.
  • Zwiadowcy: Widzi wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: Nie.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Nie
  • Wioski barbarzyńskie: 3000.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 370
    Prędkość jednostek: 0.9
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #975 Szybkie

    Start: 27.02.11 21:00
    Koniec: 28.02.11 02:47
    Opis:
  • Ochrona trwa: Brak.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziom 3.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu: Brak limitu.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Nie dotyczy
  • Technologia:Klasyczny system.
  • Zwiadowcy: Widzi wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica 300.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: Nie.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Nie
  • Wioski barbarzyńskie: 3000.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.2
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #974 Szybkie

    Start: 27.02.11 13:30
    Koniec: 27.02.11 20:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa 26 punktów..
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak .
  • Technologia: 0-3.
  • Zwiadowcy: Widzi tylko jednostki.
  • Maksymalny zasięg szlachcica 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła Nie dotyczy.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Wioski barbarzyńskie: 600.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia jeśli będzie w top 5 graczy po 100pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #973 Szybkie

    Start: 27.02.11 08:00
    Koniec: 27.02.11 13:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 10 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziom 4.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Tak
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 10.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Nie dotyczy.
  • Technologia: Potrzebna tylko do rekrutacji jednostki.
  • Zwiadowcy: Widzi wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody:500.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Wioski barbarzyńskie: 3000.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 350
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #972 Szybkie

    Start: 26.02.11 22:00
    Koniec: 27.02.11 03:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 3 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziom 3.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: Brak limitu..
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Nie dotyczy.
  • Technologia:0-3
  • Zwiadowcy: Widzi tylko jednostki.
  • Maksymalny zasięg szlachcica 300.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody:Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Nie
  • Wioski barbarzyńskie: 3000.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #971 Szybkie

    Start: 24.02.11 09:00
    Koniec: 26.02.11 21:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 90 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziom 26 punktów.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia:0-3
  • Zwiadowcy: Widzi tylko jednostki.
  • Maksymalny zasięg szlachcica 500.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody:Tak 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Wioski barbarzyńskie: 2000.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego agresora 50pp. Top1 50pp.Top 2 30pp.
    Prędkość 350
    Prędkość jednostek: 0.2
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #970 Szybkie

    Start: 23.02.11 17:15
    Koniec: 23.02.11 20:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 5 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziom 4.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Nie
  • Technologia:Prosty, potrzebny do zbadania jednostki.
  • Zwiadowcy: Widzi tylko jednostki.
  • Maksymalny zasięg szlachcica 500.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-50.
  • Reguła zagrody: Nie.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Nie
  • Wioski barbarzyńskie: 5000.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #969 Szybkie

    Start: 23.02.11 12:15
    Koniec: 23.02.11 17:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 10 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziom 4.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Tak
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia:0-3i.
  • Zwiadowcy: Nie widzi wojska poza..
  • Maksymalny zasięg szlachcica 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: Tak, 500.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Wioski barbarzyńskie: 1500.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia, jeśli wszyscy będą w top 10 po 50pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #968 Szybkie

    Start: 23.02.11 08:00
    Koniec: 23.02.11 12:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 10 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziom 2.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Tak
  • Kościół:Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia:Prosty, potrzebny do zbadania jednostki.
  • Zwiadowcy: Widzi wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-50.
  • Reguła zagrody: Nie.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Wioski barbarzyńskie: 1000.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia po 50pp.
    Prędkość 350
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #967 Szybkie

    Start: 22.02.11 21:00
    Koniec: 23.02.11 02:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 5 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziom 2.
  • Chłopi: Tak
  • Rycerz: Tak
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 10.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Nie
  • Technologia:Klasyczny
  • Zwiadowcy: Widzi wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-50.
  • Reguła zagrody: Nie
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Wioski barbarzyńskie: 1000.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 50pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)