Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1782] >1784< [1786] ... [1868]

#962 Szybkie

Start: 19.02.11 22:10
Koniec: 20.02.11 03:00
Opis:
  • Ochrona trwa: 5
  • Wioska startowa : wioska startowa poziom 4
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Tak
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: Klasyczny system technologiczny.
  • Zwiadowcy: Nie widzi jednostek poza wioska..
  • Maksymalny zasięg szlachcica 200.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:50-99.
  • Reguła zagrody: Tak 300
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Wioski barbarzyńskie: 1250
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.7
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #961 Szybkie

    Start: 19.02.11 13:00
    Koniec: 19.02.11 18:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziom rozbudowy 4.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia:0-3.
  • Zwiadowcy: Widzi tylko jednostki.
  • Maksymalny zasięg szlachcica 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: Tak,1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Wioski barbarzyńskie:600.
  • Limit graczy: 50
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza i plemienia po 50pp
    Prędkość 399
    Prędkość jednostek: 0.9
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #960 Szybkie

    Start: 19.02.11 09:00
    Koniec: 19.02.11 11:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 2 minuty.
  • Wioska startowa : Poziom 4
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Tak
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: Brak limitu.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Nie dotyczy
  • Technologia: Klasyczny system technologiczny.
  • Zwiadowcy: Widzi wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: 300
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Nie
  • Wioski barbarzyńskie: 1500.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.8
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #959 Szybkie

    Start: 18.02.11 20:00
    Koniec: 18.02.11 22:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 3 minuty.
  • Wioska startowa : Poziom 4
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Tak
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: Brak limitu.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Nie dotyczy
  • Technologia: Klasyczny system technologiczny.
  • Zwiadowcy: Widzi wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: Nie dotyczy
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Nie
  • Wioski barbarzyńskie: 1500.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.9
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #958 Szybkie

    Start: 16.02.11 13:00
    Koniec: 18.02.11 16:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 60 minut
  • Wioska startowa : WIoska startowa 26 punktów
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: Klasyczny system technologiczny.
  • Zwiadowcy: Nie widzi wojska poza wioska.
  • Maksymalny zasięg szlachcica 150.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: Nie
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Wioski barbarzyńskie: 3000.
  • Limit graczy: 50
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia po 50pp.Najlepszy agresor 50pp. Top 1 50pp
    Prędkość 200
    Prędkość jednostek: 0.2
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #957 Szybkie

    Start: 15.02.11 19:00
    Koniec: 15.02.11 21:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: Brak
  • Wioska startowa : Poziom 4
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: Klasyczny system technologiczny.
  • Zwiadowcy: Nie widzi wojska poza wioska.
  • Maksymalny zasięg szlachcica 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: Tak 30
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Wioski barbarzyńskie: 0.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.7
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #956 Szybkie

    Start: 15.02.11 15:40
    Koniec: 15.02.11 18:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 5
  • Wioska startowa : Poziom 4
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Tak
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 5.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: Klasyczny system technologiczny.
  • Zwiadowcy: Widzi wszystko..
  • Maksymalny zasięg szlachcica 200.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: Nie
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Nie
  • Wioski barbarzyńskie: 5000.
  • Limit graczy: 50
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.8
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #954 Szybkie

    Start: 15.02.11 09:00
    Koniec: 15.02.11 14:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 5
  • Wioska startowa : wioska startowa 26 punktów
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: Klasyczny system technologiczny.
  • Zwiadowcy: Widzi tylko jednostki.
  • Maksymalny zasięg szlachcica 200.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: Nie
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Wioski barbarzyńskie: 3000.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 100pp nagrody.
    Prędkość 350
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #955 Szybkie

    Start: 14.02.11 22:30
    Koniec: 15.02.11 03:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: Brak
  • Wioska startowa : poziom 4
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 5.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: Klasyczny system technologiczny.
  • Zwiadowcy: Widzi tylko jednostki.
  • Maksymalny zasięg szlachcica 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: Tak 10
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Wioski barbarzyńskie: 3000.
  • Limit graczy: 50
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.6
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #953 Szybkie

    Start: 14.02.11 18:00
    Koniec: 14.02.11 22:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 20
  • Wioska startowa : poziom 4
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 5.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: Klasyczny system technologiczny.
  • Zwiadowcy: Widzi tylko jednostki.
  • Maksymalny zasięg szlachcica 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:1-100.
  • Reguła zagrody: Nie
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Wioski barbarzyńskie: 3000.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 300
    Prędkość jednostek: 0.6
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)