Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1784] >1786< [1788] ... [1868]

#938 Szybkie

Start: 05.02.11 19:00
Koniec: 05.02.11 23:55
Opis:
  • Wioska startowa 3- 15 poziom tartaku, cegielni i huty; 10 poziom ratusza i baraków
  • Maksymalny zasięg szlachcica 100.
  • Reguła zagrody: nie.
  • Rycerz,uproszczona technologia.
  • Ochrona trwa :5 minut.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Top 1:100pp Top 2:50pp
    Prędkość 360
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #937 Szybkie

    Start: 05.02.11 09:00
    Koniec: 05.02.11 17:00
    Opis:
  • Wioska startowa 26 pkt
  • Maksymalny zasięg szlachcica 25.
  • Reguła zagrody: nie.
  • Rycerz,łucznik.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia.
  • Brak możliwości odejścia od plemienia.
  • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 4.
  • Ochrona trwa : 15 minut.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #936 Szybkie

    Start: 04.02.11 22:00
    Koniec: 05.02.11 03:00
    Opis:
  • Ochrona trwa 10 minut.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie 35-50.
  • Reguła zagrody: 100.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
  • Gracz top1 : 100pp
  • Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #935 Szybkie

    Start: 04.02.11 14:30
    Koniec: 04.02.11 19:50
    Opis:
  • Brak morale
  • Ochrona trwa 10 minut.
  • Wioska startowa 4- 23 poziom tartaku, cegielni i huty; 15 poziom ratusza i baraków.
  • Reguła zagrody: 50.
  • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 5.
  • Brak możliwości odejścia od plemienia.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #934 Szybkie

    Start: 03.02.11 09:00
    Koniec: 03.02.11 13:55
    Opis:
  • Brak morale
  • Wioska startowa 4- 23 poziom tartaku, cegielni i huty; 15 poziom ratusza i baraków.
  • Brak możliwości odejścia od plemienia.
  • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 8
  • Ochrona trwa: 20 minut.
  • Dla Top 1 100pp. Top 2 50pp nagrody.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 300
    Prędkość jednostek: 0.6
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #933 Szybkie

    Start: 02.02.11 14:00
    Koniec: 02.02.11 21:00
    Opis:
  • Maksymalny zasięg szlachcica 10.
  • Aktywne morale.
  • Ilość graczy w jednym plemieniu, ograniczona do 5 osób.
  • Ochrona dla nowych graczy 5 minut.
  • Wioska startowa 26 pkt.
  • Zwiadowca widzi budynki oraz jednostki w wiosce i poza nią.
  • Brak kościoła oraz rycerza.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 350
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #932 Szybkie

    Start: 02.02.11 08:00
    Koniec: 02.02.11 13:00
    Opis:
  • Wioska startowa 4- 23 poziom tartaku, cegielni i huty; 15 poziom ratusza i baraków.
  • Ochrona trwa 10minut.
  • Brak rycerza.
  • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 3.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.8
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #931 Szybkie

    Start: 01.02.11 15:00
    Koniec: 01.02.11 20:00
    Opis: Runda typu Bash.
    Ochrona trwa 10 minut
    Prosty system technologi
    Zwad widzi tylko jednostki
    Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #930 Szybkie

    Start: 01.02.11 09:00
    Koniec: 01.02.11 13:00
    Opis: Brak możliwości odejścia od plemienia
    Wioska startowa 26 pkt.
    Ochrona trwa 5 minut.
    Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #929 Pożegnanie z Corpusem

    Start: 31.01.11 22:00
    Koniec: 01.02.11 04:00
    Opis:
  • Maksymalny zasięg szlachcica 15.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia.
  • Brak możliwości odejścia od plemienia.
  • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 10.
  • Wioska startowa 26 pkt.
  • Przez 60 minut nowy gracz nie może być atakowany przez gracza mającego ponad 10-krotnie więcej punktów od niego- działa w dwie strony.
  • Monety tańsze o 50% w stosunku do standardowych.
  • 50% wiosek bonusowych.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1- 100 PP
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)