Graj teraz
Prowadź swoje miasto przez wieki ludzkości, poczynając od epoki kamienia, i stwórz wielkie imperium!
Heroes of History – Expand your city, gather mythical heroes and battle your way through history!
Rise of Cultures – Zbuduj miasto, odblokuj dawne cywilizacje i rozgrywaj kluczowe bitwy!
Odkrywaj świat pełen sekretów, doświadczaj przygód i dbaj o swoją wioskę!
Opowiedz się po stronie ludzi lub elfów i zbuduj mistyczne miasto w świecie fantasy!
Zbuduj majestatyczne miasta, zawrzyj potężne sojusze, wybierz swojego boga i podbij świat!
Tribal Wars 2 – build and fortify your medieval castle
Odkryj dziewicze terytoria, przeżyj pasjonujące przygody i pojedynkuj się z innymi graczami. The West czeka na ciebie!
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
| Start: | 28.02.10 21:00 |
| Koniec: | 01.03.10 03:00 |
| Opis: | Brak ochrony oraz morale. Rycerz nie posiada przedmiotów. Technologia w systemie 0-3. Brak Łucznika. Limit graczy w plemieniu 5 osób. |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.7 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 28.02.10 12:00 |
| Koniec: | 28.02.10 20:00 |
| Opis: | Ochrona trwa 15 minut. Liczba graczy w plemieniu 10 osób. Rycerz z przedmiotami oraz kościół w grze. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 300 |
| Prędkość jednostek: | 0.5 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 27.02.10 22:30 |
| Koniec: | 28.02.10 04:00 |
| Opis: | Czas ochrony 5 minut. Brak morale oraz kościoła. Limit wojsk obronnych w wiosce. Liczba graczy w jednym plemieniu 5 osób. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 1 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 27.02.10 15:00 |
| Koniec: | 27.02.10 22:00 |
| Opis: | Ochrona trwa 30 minut. Liczba graczy w plemieniu 5 osób. Technologia jest tylko wymagana do budowy jednostki nie wpływa na jej siłę. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.4 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 27.02.10 09:00 |
| Koniec: | 27.02.10 14:00 |
| Opis: | Runda typu CAT.Szlachta nie podbija wiosek.Liczba graczy w jednym plemieniu ograniczona do jednej osoby.Brak rycerza,łucznika oraz kościoła.Ochrona trwa 10 minut |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.6 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 26.02.10 20:00 |
| Koniec: | 27.02.10 03:00 |
| Opis: | Ochrona dla nowych graczy trwa 15 minut. Limit graczy w jednym plemieniu:3 osoby. Technologia w systemie 0-3. Zwiad widzi wojsko poza wioską. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 350 |
| Prędkość jednostek: | 0.5 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 22.02.10 12:00 |
| Koniec: | 26.02.10 18:00 |
| Opis: | Ochrona trwa 3 godziny. Ilość graczy w plemieniu 10 osób. Technologia w systemie 0-3. Zwiad nie widzi wojska poza wioską. Brak rycerza. Aktywne morale. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 90 |
| Prędkość jednostek: | 0.6 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 21.02.10 17:00 |
| Koniec: | 21.02.10 22:00 |
| Opis: | Brak ochrony oraz limity ilości graczy w plemieniu. Szlachta idzie najdalej 250 pól i zbija od 50 do 100 poparcia. Brak rycerza i kościoła |
| Limit graczy: | 10 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 350 |
| Prędkość jednostek: | 0.5 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 21.02.10 09:00 |
| Koniec: | 21.02.10 15:00 |
| Opis: | Ochrona trwa 15 minut. Ilość graczy w jednym plemieniu 2 osoby. Wsparcie wojskowe i wysyłka surowców możliwe tylko do członków własnego plemienia. Dla najlepszego plemienia nagroda [po 3pp] |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.5 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 20.02.10 20:05 |
| Koniec: | 21.02.10 03:00 |
| Opis: | Ochrona dla nowych graczy trwa 10 minut. Limit graczy w jednym plemieniu wynosi 5 osób. Brak rycerza oraz kościoła. Szlachta idzie najdalej 200 pól. Technologia w systemie 0-3. Zwiad nie widzi wojska poza wioską. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.5 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .