Graj teraz
Prowadź swoje miasto przez wieki ludzkości, poczynając od epoki kamienia, i stwórz wielkie imperium!
Heroes of History – Expand your city, gather mythical heroes and battle your way through history!
Rise of Cultures – Zbuduj miasto, odblokuj dawne cywilizacje i rozgrywaj kluczowe bitwy!
Odkrywaj świat pełen sekretów, doświadczaj przygód i dbaj o swoją wioskę!
Opowiedz się po stronie ludzi lub elfów i zbuduj mistyczne miasto w świecie fantasy!
Zbuduj majestatyczne miasta, zawrzyj potężne sojusze, wybierz swojego boga i podbij świat!
Tribal Wars 2 – build and fortify your medieval castle
Odkryj dziewicze terytoria, przeżyj pasjonujące przygody i pojedynkuj się z innymi graczami. The West czeka na ciebie!
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
| Start: | 13.02.10 21:01 |
| Koniec: | 14.02.10 04:00 |
| Opis: | Ochrona trwa 15 minut. Szlachta zbija od 99 do 100 poparcia. Limit graczy w jednym plemieniu 1 osoba. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.5 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 13.02.10 08:00 |
| Koniec: | 13.02.10 21:00 |
| Opis: | Ochrona trwa 5 minut. Liczba graczy w jednym plemieniu 2 osoby. Szlachta zbija od 25 do 50 poparcia. Dla najlepszego gracza 5pp. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 300 |
| Prędkość jednostek: | 0.4 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 12.02.10 18:01 |
| Koniec: | 13.02.10 04:00 |
| Opis: | Brak ochrony oraz morale. Limit graczy w plemieniu 3 osoby. Szlachta zbija od 1 do 100 poparcia. Brak rycerza oraz kościoła. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 350 |
| Prędkość jednostek: | 0.3 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 12.02.10 13:05 |
| Koniec: | 12.02.10 18:00 |
| Opis: | Runda typu CAT.Szlachta nie podbija wiosek.Liczba graczy w jednym plemieniu ograniczona do jednej osoby.Brak rycerza,łucznika oraz kościoła. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.5 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 08.02.10 10:00 |
| Koniec: | 12.02.10 13:00 |
| Opis: | Ochrona trwa 4 godziny. Liczba graczy w plemieniu 5 osób. Brak rycerza oraz łuczników.Szlachta idzie najdalej 150 pól. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 75 |
| Prędkość jednostek: | 0.5 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 07.02.10 11:00 |
| Koniec: | 07.02.10 20:00 |
| Opis: | Czas ochrony trwa 15 minut. Ilość osób w plemieniu ograniczona do 2 graczy. Wsparcie wojskowe i wysyłka surowców możliwa tylko do członków własnego plemienia. Technologia od 0 do 3. Zwiad widzi tylko wojsko w wiosce. Dla najlepszego plemienia nagroda po 3pp |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 300 |
| Prędkość jednostek: | 0.4 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 06.02.10 20:05 |
| Koniec: | 07.02.10 03:00 |
| Opis: | Ochrona trwa 10 minut.Ilość graczy w jednym plemieniu 3 osoby. Brak łucznika. Technologia od zera do 10.Aktywna reguła zagrody |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 350 |
| Prędkość jednostek: | 0.5 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 06.02.10 17:10 |
| Koniec: | 06.02.10 20:00 |
| Opis: | Runda typu CAT.Szlachta nie podbija wiosek.Liczba graczy w jednym plemieniu ograniczona do jednej osoby.Brak rycerza,łucznika oraz kościoła. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.6 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 06.02.10 08:00 |
| Koniec: | 06.02.10 17:00 |
| Opis: | Ochrona trwa 15 minut.Limit graczy w plemieniu ograniczona do 3 osób. Brak łuczników oraz rycerza. Szlachta idzie najdalej 200 pól |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 350 |
| Prędkość jednostek: | 1 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 05.02.10 18:10 |
| Koniec: | 06.02.10 04:00 |
| Opis: | Ochrona trwa 30 minut. Liczba graczy ograniczona do 2 osób.Brak rycerza oraz kościoła.Styl świata podobny do świata cls. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.6 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .