Graj teraz
Prowadź swoje miasto przez wieki ludzkości, poczynając od epoki kamienia, i stwórz wielkie imperium!
Heroes of History – Expand your city, gather mythical heroes and battle your way through history!
Rise of Cultures – Zbuduj miasto, odblokuj dawne cywilizacje i rozgrywaj kluczowe bitwy!
Odkrywaj świat pełen sekretów, doświadczaj przygód i dbaj o swoją wioskę!
Opowiedz się po stronie ludzi lub elfów i zbuduj mistyczne miasto w świecie fantasy!
Zbuduj majestatyczne miasta, zawrzyj potężne sojusze, wybierz swojego boga i podbij świat!
Tribal Wars 2 – build and fortify your medieval castle
Odkryj dziewicze terytoria, przeżyj pasjonujące przygody i pojedynkuj się z innymi graczami. The West czeka na ciebie!
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
| Start: | 16.10.09 20:00 |
| Koniec: | 17.10.09 02:00 |
| Opis: | Styl zbliżony do świata classic. Ochrona trwa 10 minut. Szlachta idzie najdalej 20 pól. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 350 |
| Prędkość jednostek: | 0.7 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 12.10.09 16:00 |
| Koniec: | 16.10.09 16:00 |
| Opis: | Styl świata podobny do świata classic.Ochrona trwa 3 godziny |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 70 |
| Prędkość jednostek: | 0.7 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 11.10.09 14:09 |
| Koniec: | 11.10.09 20:09 |
| Opis: | Brak morale, ochrona trwa 15 minut. Runda typu CAT.Szlachta nie podbija wiosek. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.4 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 11.10.09 08:05 |
| Koniec: | 11.10.09 13:05 |
| Opis: | Ochrona trwa 5 minut. Wysyłka surowców i wsparcie wojskowe możliwe tylko do członków własnego plemienia. Ilość osób w plemieniu 5, brak możliwości jego opuszczenia. Brak rycerza i łuczników. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.6 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 10.10.09 20:00 |
| Koniec: | 11.10.09 03:00 |
| Opis: | Ochrona trwa 10 minut.Rycerz nie posiada przedmiotów.Szlachta zbija od 30 do 50 poparcia. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.5 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 10.10.09 08:00 |
| Koniec: | 10.10.09 14:00 |
| Opis: | Runda typu CAT. Szlachta nie podbija wiosek liczba graczy w plemieniu 1, wsparcie wojskowe i wysyłka surowców zablokowana. Ochrona trwa 10 minut. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 350 |
| Prędkość jednostek: | 0.7 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 09.10.09 21:00 |
| Koniec: | 10.10.09 03:00 |
| Opis: | Brak morale .ochrona trwa 15 minut. Rycerz nie ma nowych przedmiotów. Brak kościoła. Gracze zaczynają z rozbudowanymi już wioskami startowymi. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.6 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 05.10.09 14:05 |
| Koniec: | 09.10.09 14:05 |
| Opis: | Ochrona trwa 3 godziny. Liczba graczy w plemieniu 5 osób. Szlachcic idzie najdalej 15 pól. Technologia i zwiad jak na św 1. Brak możliwości opuszczenia plemienia. Dla najlepszego plemienia nagroda. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 80 |
| Prędkość jednostek: | 10.8 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 03.10.09 12:00 |
| Koniec: | 04.10.09 21:16 |
| Opis: | Ochrona trwa 30 minut. IlośĆ graczy w plemieniu 3 osoby. Brak rycerza oraz łucznika. Dla najlepszego plemienia nagroda. Brak możliwości opuszczenia plemienia. Wsparcie wojskowe możliwe tylko do członków własnego plemienia. Aktywne zastępstwo |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 300 |
| Prędkość jednostek: | 0.8 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 02.10.09 22:00 |
| Koniec: | 03.10.09 05:00 |
| Opis: | Brak ochrony dla nowych graczy.Runda typu no rules obowiązują tylko 3 zasady: 1 Nie wymuszamy premium 2 Zakaz obrażania graczy 3 Wymiana wiosek na kp wykluczenie z gry to samo dotyczy sprzedaży. Brak nowych przedmiotów. Nie ma morale |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 1 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .