Graj teraz
Prowadź swoje miasto przez wieki ludzkości, poczynając od epoki kamienia, i stwórz wielkie imperium!
Heroes of History – Expand your city, gather mythical heroes and battle your way through history!
Rise of Cultures – Zbuduj miasto, odblokuj dawne cywilizacje i rozgrywaj kluczowe bitwy!
Odkrywaj świat pełen sekretów, doświadczaj przygód i dbaj o swoją wioskę!
Opowiedz się po stronie ludzi lub elfów i zbuduj mistyczne miasto w świecie fantasy!
Zbuduj majestatyczne miasta, zawrzyj potężne sojusze, wybierz swojego boga i podbij świat!
Tribal Wars 2 – build and fortify your medieval castle
Odkryj dziewicze terytoria, przeżyj pasjonujące przygody i pojedynkuj się z innymi graczami. The West czeka na ciebie!
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
| Start: | 01.11.09 17:00 |
| Koniec: | 01.11.09 22:00 |
| Opis: | Runda typu CAT. szlachta nie podbija wiosek. Ilość graczy w plemieniu 1 osoba wysyłka surowców i wsparcie wojskowe zablokowane. Brak ochrony |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.7 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 01.11.09 09:00 |
| Koniec: | 01.11.09 15:00 |
| Opis: | Ochrona trwa 15 minut. Szlachta idzie najdalej 25 pól. Typ świata podobny do classica.Aktywne morale i zastępstwo. Opcja burzenia budynków w ratuszu zablokowana. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 300 |
| Prędkość jednostek: | 0.8 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 31.10.09 11:00 |
| Koniec: | 31.10.09 17:00 |
| Opis: | |
| Warunki zwycięstwa: | Płatna runda wejście kosztuje 1pp. Gracz top jeden wygrywa 5 punktów premium. Najlepsze plemię po 3. Limit graczy w plemieniu 2 osoby. Wsparcie wojskowe i wysyłka surowców możliwe tylko do członków własnego plemienia.Ochrona trwa 10 minut,szlachta idzie najdalej 20 pól. |
| Prędkość | 300 |
| Prędkość jednostek: | 0.6 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 30.10.09 22:00 |
| Koniec: | 31.10.09 02:00 |
| Opis: | Szlachta idzie najdalej 10 pól. Brak kościoła,łucznika i rycerza. Poparcie zbijane przez szlachtę od 25 do 60.Brak morale. Ochrona dla nowych graczy trwa 10 minut. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.7 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 30.10.09 14:00 |
| Koniec: | 30.10.09 20:00 |
| Opis: | Ochrona dla nowych graczy trwa 15 minut. Runda z kościołem i rycerzem.Szlachta idzie najdalej 15 pól i zbija od 1 do 50 poparcia. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.8 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 30.10.09 08:00 |
| Koniec: | 30.10.09 12:00 |
| Opis: | Ochrona trwa 20 minut.Brak rycerza i kościoła.Szlachta idzie najdalej 15 pól.Limit graczy w plemieniu 15 osób |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.8 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 29.10.09 08:00 |
| Koniec: | 29.10.09 15:00 |
| Opis: | Ochrona dla nowych graczy trwa 15 minut.Brak rycerza. Kościół w grze.Brak ograniczenia graczy w plemieniu. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 350 |
| Prędkość jednostek: | 0.7 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 28.10.09 20:00 |
| Koniec: | 29.10.09 02:00 |
| Opis: | Runda typu CAT szlachta nie podbija wiosek. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 1 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 28.10.09 10:00 |
| Koniec: | 28.10.09 17:00 |
| Opis: | Ochrona trwa 5 minut. Szlachta idzie najdalej 15 pól. Ilość graczy w plemieniu 4 osoby. Brak możliwości opuszczenia plemienia. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 350 |
| Prędkość jednostek: | 0.8 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 27.10.09 21:00 |
| Koniec: | 28.10.09 03:00 |
| Opis: | Brak rycerza i kościoła. Technologia od 0 do 3.Ochrona trwa tylko 5 minut.Szlachcic zbija od 25 do 50 poparcia.Rozbudowane wioski startowe.Aktywne morale |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.8 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .