Graj teraz
Prowadź swoje miasto przez wieki ludzkości, poczynając od epoki kamienia, i stwórz wielkie imperium!
Heroes of History – Expand your city, gather mythical heroes and battle your way through history!
Rise of Cultures – Zbuduj miasto, odblokuj dawne cywilizacje i rozgrywaj kluczowe bitwy!
Odkrywaj świat pełen sekretów, doświadczaj przygód i dbaj o swoją wioskę!
Opowiedz się po stronie ludzi lub elfów i zbuduj mistyczne miasto w świecie fantasy!
Zbuduj majestatyczne miasta, zawrzyj potężne sojusze, wybierz swojego boga i podbij świat!
Tribal Wars 2 – build and fortify your medieval castle
Odkryj dziewicze terytoria, przeżyj pasjonujące przygody i pojedynkuj się z innymi graczami. The West czeka na ciebie!
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
| Start: | 23.11.09 14:00 |
| Koniec: | 27.11.09 14:00 |
| Opis: | Ochrona trwa 3 godziny. Szlachta idzie najdalej 30 pól.Ilość graczy w plemieniu 5 osób, brak możliwości jego opuszczenia. Aktywne zastępstwo i bonus nocny. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 85 |
| Prędkość jednostek: | 0.7 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 22.11.09 11:00 |
| Koniec: | 22.11.09 18:00 |
| Opis: |
|
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 300 |
| Prędkość jednostek: | 0.8 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 21.11.09 22:00 |
| Koniec: | 22.11.09 04:00 |
| Opis: | Ochrona trwa 5 minut. Rycerz z przedmiotami oraz kościół. Brak ograniczeń w wysyłce surowców i wojska. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 350 |
| Prędkość jednostek: | 0.8 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 21.11.09 17:00 |
| Koniec: | 21.11.09 21:00 |
| Opis: | Ochrona trwa 15 minut. Liczba graczy w plemieniu 5 osób. Szlachta zbija od 30 do 60 poparcia. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.9 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 21.11.09 09:00 |
| Koniec: | 21.11.09 16:00 |
| Opis: | Ochrona trwa 30 minut. Szlachta zbija od 25 do 50 poparcia idzie najdalej 15 pól |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 300 |
| Prędkość jednostek: | 0.7 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 20.11.09 22:00 |
| Koniec: | 21.11.09 04:00 |
| Opis: | Ochrona tra 10 minut. Szlachta idzie najdalej 20 pól.Ilość graczy w plemieniu 5 osób. Brak możliwości opuszczenia i rozwiązania plemienia. Wsparcie wojskowe i wysyłka surowców możliwa tylko do członków własnego plemienia. Technologia w systemie 4 poziomowym. Rycerz nie posiada przedmiotów. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.7 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 20.11.09 16:00 |
| Koniec: | 20.11.09 20:00 |
| Opis: | Runda typu CAT. jeden gracz w plemieniu wsparcie wojskowe zablokowane. Szlachcic nie podbija wiosek.Ochrona dla nowych graczy trwa 10 minut. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.9 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 16.11.09 15:00 |
| Koniec: | 20.11.09 15:00 |
| Opis: | Ochrona dla nowych graczy trwa 3 godziny. Aktywne morale i bonus nocny[od 24:00 do 07:00..Ilość graczy w plemieniu 3 osoby. Szlachcic idzie najdalej 25 pól. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 70 |
| Prędkość jednostek: | 0.7 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 14.11.09 23:00 |
| Koniec: | 15.11.09 04:00 |
| Opis: | Runda typu no rulse[zakazane wyłudzanie i handlowanie PP oraz włamania. Brak ochrony dla nowych graczy oraz morale. Szlachta zbija od 30 do 60 poparcia. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 350 |
| Prędkość jednostek: | 1 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 14.11.09 17:00 |
| Koniec: | 14.11.09 21:00 |
| Opis: | Runda typu CAT, szlachta nie podbija wiosek.Ilość osób w plemieniu: 1.Wsparcie wojskowe zablokowane. Wysyłka surowców też,brak morale.Ochrona trwa 5 minut. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.9 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .