Graj teraz
Prowadź swoje miasto przez wieki ludzkości, poczynając od epoki kamienia, i stwórz wielkie imperium!
Heroes of History – Expand your city, gather mythical heroes and battle your way through history!
Rise of Cultures – Zbuduj miasto, odblokuj dawne cywilizacje i rozgrywaj kluczowe bitwy!
Odkrywaj świat pełen sekretów, doświadczaj przygód i dbaj o swoją wioskę!
Opowiedz się po stronie ludzi lub elfów i zbuduj mistyczne miasto w świecie fantasy!
Zbuduj majestatyczne miasta, zawrzyj potężne sojusze, wybierz swojego boga i podbij świat!
Tribal Wars 2 – build and fortify your medieval castle
Odkryj dziewicze terytoria, przeżyj pasjonujące przygody i pojedynkuj się z innymi graczami. The West czeka na ciebie!
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
| Start: | 07.03.10 09:00 |
| Koniec: | 07.03.10 16:00 |
| Opis: | Ochrona trwa 10 minut. Liczba graczy w jednym plemieniu 10 osób. Zasięg szlachty: 100 pól. Technologia w systemie 0-3. Brak rycerza. Aktywne morale. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 300 |
| Prędkość jednostek: | 0.5 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 06.03.10 21:00 |
| Koniec: | 07.03.10 03:00 |
| Opis: | Runda typu CAT.Szlachta nie podbija wiosek.Liczba graczy w jednym plemieniu ograniczona do jednej osoby.Brak rycerza,łucznika oraz kościoła.Ochrona trwa 10 minut |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.3 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 06.03.10 10:00 |
| Koniec: | 06.03.10 19:16 |
| Opis: | Ochrona trwa 15 minut. Liczba graczy w plemieniu 5 osób. Brak rycerza i kościoła. Wioski bardzo blisko siebie.Szlachta idzie najdalej 2 pola. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.3 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 05.03.10 22:00 |
| Koniec: | 06.03.10 04:00 |
| Opis: | Brak ochrony oraz morale. Limit graczy w jednym plemieniu 5 osób. Rycerz nie posiada przedmiotów. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.5 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 01.03.10 12:00 |
| Koniec: | 05.03.10 21:00 |
| Opis: | Ochrona trwa 10 godziny. Liczba graczy w jednym plemieniu 10 osób. Brak rycerza i łucznika, aktywne morale. Technologia wymagana tylko do zbadania jednostki nie wpływa na jej wartości bojowe. Bonus nocny od godziny 00:00 do 06:00 |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 80 |
| Prędkość jednostek: | 0.5 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 28.02.10 21:00 |
| Koniec: | 01.03.10 03:00 |
| Opis: | Brak ochrony oraz morale. Rycerz nie posiada przedmiotów. Technologia w systemie 0-3. Brak Łucznika. Limit graczy w plemieniu 5 osób. |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.7 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 28.02.10 12:00 |
| Koniec: | 28.02.10 20:00 |
| Opis: | Ochrona trwa 15 minut. Liczba graczy w plemieniu 10 osób. Rycerz z przedmiotami oraz kościół w grze. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 300 |
| Prędkość jednostek: | 0.5 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 27.02.10 22:30 |
| Koniec: | 28.02.10 04:00 |
| Opis: | Czas ochrony 5 minut. Brak morale oraz kościoła. Limit wojsk obronnych w wiosce. Liczba graczy w jednym plemieniu 5 osób. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 1 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 27.02.10 15:00 |
| Koniec: | 27.02.10 22:00 |
| Opis: | Ochrona trwa 30 minut. Liczba graczy w plemieniu 5 osób. Technologia jest tylko wymagana do budowy jednostki nie wpływa na jej siłę. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.4 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 27.02.10 09:00 |
| Koniec: | 27.02.10 14:00 |
| Opis: | Runda typu CAT.Szlachta nie podbija wiosek.Liczba graczy w jednym plemieniu ograniczona do jednej osoby.Brak rycerza,łucznika oraz kościoła.Ochrona trwa 10 minut |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.6 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .