Graj teraz
Prowadź swoje miasto przez wieki ludzkości, poczynając od epoki kamienia, i stwórz wielkie imperium!
Heroes of History – Expand your city, gather mythical heroes and battle your way through history!
Rise of Cultures – Zbuduj miasto, odblokuj dawne cywilizacje i rozgrywaj kluczowe bitwy!
Odkrywaj świat pełen sekretów, doświadczaj przygód i dbaj o swoją wioskę!
Opowiedz się po stronie ludzi lub elfów i zbuduj mistyczne miasto w świecie fantasy!
Zbuduj majestatyczne miasta, zawrzyj potężne sojusze, wybierz swojego boga i podbij świat!
Tribal Wars 2 – build and fortify your medieval castle
Odkryj dziewicze terytoria, przeżyj pasjonujące przygody i pojedynkuj się z innymi graczami. The West czeka na ciebie!
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
| Start: | 14.11.09 09:00 |
| Koniec: | 14.11.09 15:00 |
| Opis: | Ochrona tra 10 minut. Szlachta idzie najdalej 20 pól.Ilość graczy w plemieniu 5 osób. Brak możliwości opuszczenia i rozwiązania plemienia. Wsparcie wojskowe i wysyłka surowców możliwa tylko do członków własnego plemienia. Technologia w systemie 4 poziomowym. Rycerz nie posiada przedmiotów. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.8 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 13.11.09 22:00 |
| Koniec: | 14.11.09 03:30 |
| Opis: | Ochrona trwa 30 minut. Szlachta zbija od 25 do 50 poparcia idzie najdalej 15 pól |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 350 |
| Prędkość jednostek: | 1 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 09.11.09 13:00 |
| Koniec: | 13.11.09 12:00 |
| Opis: | Ochrona trwa 5 godzin. Ilość graczy w plemieniu ograniczona do 3 osób. Szlachcic idzie najdalej 20 pól. Brak możliwości opuszczenia plemienia. wsparcie wojskowe możliwe tylko do członków własnego plemienia. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 100 |
| Prędkość jednostek: | 1 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 08.11.09 08:00 |
| Koniec: | 08.11.09 15:00 |
| Opis: | Styl świata zbliżony do classica. Ochrona dla nowych graczy trwa 10 minut. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 300 |
| Prędkość jednostek: | 1 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 07.11.09 21:00 |
| Koniec: | 08.11.09 02:00 |
| Opis: | Ochrona tra 15 minut. Liczba graczy w plemieniu 5 osób. Szlachta zbija od 30 do 60 poparcia. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 300 |
| Prędkość jednostek: | 0.9 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 07.11.09 16:00 |
| Koniec: | 07.11.09 20:00 |
| Opis: | Runda typu CAT,ochrona trwa tylko 5 minut. szlachta nie podbija wiosek.Ilość graczy w plemieniu jedna osoba. Wsparcie wojskowe i wysyłka surowców zablokowane. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 1 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 07.11.09 10:00 |
| Koniec: | 07.11.09 15:00 |
| Opis: | Ochrona trwa 15 minut. Szlachta idzie najdalej 20 pól. Poparcie zbijane przez szlachcica wynosi od 15 do 45. Limit graczy w plemieniu 15 osób. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 300 |
| Prędkość jednostek: | 0.7 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 06.11.09 20:00 |
| Koniec: | 07.11.09 01:00 |
| Opis: | Ochrona trwa 10 minut,runda typu CAT.Szlachta nie podbija wiosek. Limit graczy w plemieniu 1 osoba. Brak możliwości wsparcia wojskiem i wysyłki surowców. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.9 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 04.11.09 21:00 |
| Koniec: | 05.11.09 02:00 |
| Opis: | Brak ochrony oraz morale.Rycerz i kościół dostępne.Szlachta zbija od 30 do 60. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.5 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 02.11.09 16:00 |
| Koniec: | 04.11.09 16:00 |
| Opis: | Ochrona trwa 1 .godzinę.Liczba graczy w plemieniu 5 osób. Brak możliwości opuszczenia plemienia. Szlachta idzie najdalej 20 pól. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 200 |
| Prędkość jednostek: | 0.6 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .