Graj teraz
Prowadź swoje miasto przez wieki ludzkości, poczynając od epoki kamienia, i stwórz wielkie imperium!
Heroes of History – Expand your city, gather mythical heroes and battle your way through history!
Rise of Cultures – Zbuduj miasto, odblokuj dawne cywilizacje i rozgrywaj kluczowe bitwy!
Odkrywaj świat pełen sekretów, doświadczaj przygód i dbaj o swoją wioskę!
Opowiedz się po stronie ludzi lub elfów i zbuduj mistyczne miasto w świecie fantasy!
Zbuduj majestatyczne miasta, zawrzyj potężne sojusze, wybierz swojego boga i podbij świat!
Tribal Wars 2 – build and fortify your medieval castle
Odkryj dziewicze terytoria, przeżyj pasjonujące przygody i pojedynkuj się z innymi graczami. The West czeka na ciebie!
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
| Start: | 06.07.09 08:00 |
| Koniec: | 06.07.09 13:00 |
| Opis: | Ochrona trwa 10 minut. Brak rycerza i kościoła. Limit graczy w plemieniu wynosi 3. Brak możliwości opuszczenia plemienia, wsparcie możliwe tylko do członków własnego plemienia. Runda typu CAT |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.7 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 05.07.09 23:30 |
| Koniec: | 06.07.09 05:00 |
| Opis: | Ochrona trwa 5 minut. Brak nowych przedmiotów dla rycerza. Brak morale. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.8 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 04.07.09 09:00 |
| Koniec: | 05.07.09 22:00 |
| Opis: | Ochrona trwa 10 minut. Aktywny sen i opcja zastępstwa. Stare przedmioty rycerza i kościół. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.7 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 03.07.09 08:00 |
| Koniec: | 03.07.09 16:00 |
| Opis: | Runda w stylu świata classic. Ochrona trwa 10 minut. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.7 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 02.07.09 21:00 |
| Koniec: | 03.07.09 03:00 |
| Opis: | Ochrona trwa 5 minut. Brak morale Runda w stylu CAT.Stare przedmioty brak kościoła. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.8 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 02.07.09 09:00 |
| Koniec: | 02.07.09 15:00 |
| Opis: | Liczba graczy w plemieniu 2 osoby. Brak możliwości opuszczenia plemienia, wsparcie i wysyłka surowców możliwe tylko do członków własnego plemienia. Szlachta idzie najdalej 15 pól, zbija od minimum 1 do max 100 poparcia. Ochrona trwa 15 minut |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.8 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 01.07.09 14:00 |
| Koniec: | 01.07.09 20:00 |
| Opis: | Ochrona trwa 15 minut. Szlachcic idzie najdalej 15 pól. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 350 |
| Prędkość jednostek: | 0.7 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 01.07.09 08:00 |
| Koniec: | 01.07.09 13:00 |
| Opis: | Runda w stylu CAT. Szlachta nie przejmuje wiosek. Ochrona trwa 30 minut. Brak rycerza i kościoła. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 350 |
| Prędkość jednostek: | 0.6 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 29.06.09 10:00 |
| Koniec: | 30.06.09 16:00 |
| Opis: | Ochrona trwa godzinę. Szlachta idzie najdalej 20 pól. Brak rycerza i przedmiotów. Szlachcic zbija od 1 do 30 poparcia. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 300 |
| Prędkość jednostek: | 0.5 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 27.06.09 16:00 |
| Koniec: | 28.06.09 16:00 |
| Opis: | Styl świata podobny do świata classic. Brak morale. Limit graczy w plemieniu 10 osób.Szlachta zbija minimum 35 max 55 poparcia. Aktywne zastępstwo i sen.Brak ochrony dla nowych graczy..Wsparcie tylko do członków wlasnego plemienia. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.7 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .