Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [713] >715< [717] ... [1867]

#11969 Szybkie classic

Start: 07.12.17 08:00
Koniec: 07.12.17 11:00
Opis:
  • Ochrona trwa: 20 minut.
  • Wioska startowa: Poziom 2
  • Produkcja surowców: x3
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 3,5
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotów
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 4
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak.
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Fake limit: brak
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: 2000
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak
  • Wioski barbarzyńskie rozwijają się do 800 punktów
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 80
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego gracza: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 350
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #11968 Mikołajkowy Turniej

    Start: 06.12.17 19:30
    Koniec: 06.12.17 21:30
    Opis:
  • Ochrona początkowa: 20min
  • Wioska startowa + eko 16/16/15
  • Produkcja surowców x1.8
  • Wiosek barbarzyńskich na gracza: 2
  • Ilość graczy w plemieniu: 4
  • Rycerz: Nie
  • Łucznicy: Nie
  • Kościół: Nie
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: tak
  • Wioski barbarzyńskie rozwijają się do 250p
  • Szlachta: Monety
  • Niektóre odznaczenia są włączone
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Punktacja:
  • Dla najlepszego plemienia: 5 pkt
  • Dla drugiego plemienia: 3 pkt
  • Dla trzech najlepszych graczy rundy: 4 pkt
  • Dla top 4-6: 3 pkt
  • Dla top 7-10: 2 pkt

    Punkty wymienić można 6 grudnia na wygraną! Więcej info ->Tutaj<-
  • Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.25
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #11967 Mikołajkowy Turniej

    Start: 06.12.17 17:00
    Koniec: 06.12.17 19:00
    Opis:
  • Ochrona początkowa: 20min
  • Wioska startowa + eko 15/16/15 + zagroda 32 + spichlerz 15
  • Produkcja surowców x1.8
  • Wiosek barbarzyńskich na gracza: 3.5
  • Ilość graczy w plemieniu: 4
  • Rycerz: Nie.
  • Łucznicy: Nie.
  • Kościół: Tak.
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: nie
  • Wioski barbarzyńskie rozwijają się do 5000p
  • Szlachta: Monety
  • Niektóre odznaczenia są włączone
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Punktacja:
  • Dla najlepszego plemienia: 5 pkt
  • Dla drugiego plemienia: 3 pkt
  • Dla trzech najlepszych graczy rundy: 4 pkt
  • Dla top 4-6: 3 pkt
  • Dla top 7-10: 2 pkt

    Punkty wymienić można 6 grudnia na wygraną! Więcej info ->Tutaj<-
  • Prędkość 320
    Prędkość jednostek: 0.8
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #11966 Szybkie classic

    Start: 05.12.17 21:30
    Koniec: 06.12.17 00:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 20 minut.
  • Wioska startowa: Poziom 0
  • Produkcja surowców: x 2
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 4
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak.
  • Rycerz: Tak, stare przedmioty.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 4
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Fake limit: 0%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie.
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #11965 Mikołajkowy Turniej

    Start: 05.12.17 18:00
    Koniec: 05.12.17 21:00
    Opis:
  • Ochrona początkowa: 20min
  • Wioska startowa + eko 5/5/4
  • Produkcja surowców x 1.2
  • Wiosek barbarzyńskich na gracza: 4
  • Ilość graczy w plemieniu: 4
  • Rycerz: Nie
  • Łucznicy: Tak
  • Kościół: Nie
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: tak
  • Wioski barbarzyńskie rozwijają się do 400p
  • Szlachta: Monety
  • Niektóre odznaczenia są włączone
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Punktacja:
  • Dla najlepszego plemienia: 5 pkt
  • Dla drugiego plemienia: 3 pkt
  • Dla trzech najlepszych graczy rundy: 4 pkt
  • Dla top 4-6: 3 pkt
  • Dla top 7-10: 2 pkt

    Punkty wymienić można 6 grudnia na wygraną! Więcej info ->Tutaj<-
  • Prędkość 360
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #11964 Szybkie cato bash

    Start: 05.12.17 15:00
    Koniec: 05.12.17 17:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 10 minut.
  • Wioska startowa: Poziom 7
  • Produkcja surowców: x 1.5
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 5
  • Chłopi: Nie.
  • Łucznicy: Tak.
  • Rycerz: Tak, nowe przedmioty
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 0-0
  • Reguła zagrody: brak
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia agresorów: 45pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.75
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #11963 Szybkie build

    Start: 05.12.17 11:30
    Koniec: 05.12.17 14:06
    Opis:
  • Ochrona trwa: 180 minut.
  • Wioska startowa: Podstawowa + eko 3/2/1
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotów.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Szlachcic zbija poparcie: 0-0
  • Reguła zagrody: brak
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Runda zakończy się po 3h, lub po osiągnięciu 12 154 punktów przez gracza.
    Dla najlepszego gracza: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.7
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #11962 Szybkie classic

    Start: 05.12.17 08:00
    Koniec: 05.12.17 11:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 20 minut.
  • Wioska startowa: Poziom 2
  • Produkcja surowców: x 1.5
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 4
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Fake limit: 0%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie.
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.7
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #11961 Mikołajkowy Turniej

    Start: 04.12.17 18:00
    Koniec: 04.12.17 21:00
    Opis:
  • Ochrona początkowa: 20min
  • Wioska startowa + eko 3/3/2
  • Produkcja surowców x1.8
  • Wiosek barbarzyńskich na gracza: 2
  • Ilość graczy w plemieniu: 4
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotów
  • Łucznicy: Nie
  • Kościół: Nie
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: tak
  • Wioski barbarzyńskie rozwijają się do 400p
  • Szlachta: Monety
  • Niektóre odznaczenia są włączone
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Punktacja:
  • Dla najlepszego plemienia: 5 pkt
  • Dla drugiego plemienia: 3 pkt
  • Dla trzech najlepszych graczy rundy: 4 pkt
  • Dla top 4-6: 3 pkt
  • Dla top 7-10: 2 pkt

    Punkty wymienić można 6 grudnia na wygraną! Więcej info ->Tutaj<-
  • Prędkość 350
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #11960 Szybkie classic

    Start: 03.12.17 22:30
    Koniec: 04.12.17 01:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 20 minut.
  • Wioska startowa: Poziom 1
  • Produkcja surowców: x 2
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 3
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak.
  • Rycerz: Tak, stare przedmioty.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Fake limit: 0%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie.
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)