Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [715] >717< [719] ... [1867]

#11949 Szybkie classic

Start: 30.11.17 21:30
Koniec: 01.12.17 00:30
Opis:
  • Ochrona trwa: 10 minut
  • Wioska startowa: Ratusz na poziomie 20 + huta/tartak/Cegielnia poziom 30
  • Produkcja surowców: x3
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 4
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie
  • Rycerz: Tak, stare przedmioty
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 4
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Tak
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: brak
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000
  • Szlachcic zbija poparcie :50-55
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich : Nie
  • Wioski barbarzyńskie rozwijają się do 5024 punktów
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.9
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #11948 Szybkie classic

    Start: 30.11.17 18:00
    Koniec: 30.11.17 21:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 20 minut
  • Wioska startowa: Poziom 5
  • Produkcja surowców: x3
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 4
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak
  • Rycerz: Tak, stare przedmioty
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: brak
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie :20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich : Nie
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.9
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #11947 Szybkie classic

    Start: 30.11.17 15:00
    Koniec: 30.11.17 17:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 40 minut
  • Wioska startowa: Poziom 1
  • Produkcja surowców: x2
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 5
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak
  • Rycerz: Tak, nowe przedmioty
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: brak
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie :20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich : Nie
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego gracza: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.9
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #11946 Szybkie classic

    Start: 30.11.17 11:30
    Koniec: 30.11.17 14:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 20 minut.
  • Wioska startowa: Poziom 2
  • Produkcja surowców: x1
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 3,5
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotów
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak.
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Fake limit: brak
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: 2000
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak
  • Wioski barbarzyńskie rozwijają się do 800 punktów
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 350
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #11945 Szybkie classic

    Start: 30.11.17 08:00
    Koniec: 30.11.17 11:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 20 minut.
  • Wioska startowa: Poziom 12
  • Produkcja surowców: x10
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 40
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotów
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 100
  • Reguła zagrody: 1000
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety 20% ceny początkowej
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego gracza: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #11944 Szybkie classic

    Start: 28.11.17 21:30
    Koniec: 29.11.17 00:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 20 minut
  • Wioska startowa: Poziom 7
  • Produkcja surowców: x2
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 2
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak
  • Rycerz: Tak, nowe przedmioty
  • Kościół: Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie :20-35
  • Reguła zagrody: 800
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich : Nie
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.75
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #11943 Szybkie classic

    Start: 28.11.17 18:00
    Koniec: 28.11.17 21:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut
  • Wioska startowa: Poziom 4
  • Produkcja surowców: x2
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 4
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotów
  • Kościół: Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie :20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich : Nie
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.8
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #11942 Szybkie classic

    Start: 28.11.17 14:30
    Koniec: 28.11.17 17:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 10 minut
  • Wioska startowa: Ratusz na poziomie 20 + huta/tartak/Cegielnia poziom 30
  • Produkcja surowców: x1
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 4
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie
  • Rycerz: Tak, nowe przedmioty
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Tak
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000
  • Szlachcic zbija poparcie :50-55
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich : Tak
  • Wioski barbarzyńskie rozwijają się do 5024 punktów
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.9
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #11941 Szybkie classic

    Start: 28.11.17 11:30
    Koniec: 28.11.17 14:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut
  • Wioska startowa: Ratusz na 30. poziomie
  • Produkcja surowców: 10x
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 15
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotów
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: 1000
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich : Nie
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego gracza: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #11940 Szybkie classic

    Start: 28.11.17 08:00
    Koniec: 28.11.17 11:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 20 minut
  • Wioska startowa: Poziom 12
  • Produkcja surowców: 8x
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 25
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotów
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie :100
  • Reguła zagrody: 1000
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich : Tak
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 80
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)