Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1758] >1760< [1762] ... [1867]

#1214 Szybkie

Start: 10.06.11 21:00
Koniec: 11.06.11 02:00
Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut
  • Wioska startowa : Surowce poziom 15
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Tak
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 5 osób.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: Klasyczna.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1213 Szybkie

    Start: 10.06.11 12:00
    Koniec: 10.06.11 19:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut
  • Wioska startowa : 26 punktów
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: prosta.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 500.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1212 Szybkie

    Start: 10.06.11 07:00
    Koniec: 10.06.11 11:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 5 minut
  • Wioska startowa : Surowce poziom 30
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą tylko jednostki.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 250.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 5.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1211 Szybkie

    Start: 09.06.11 19:00
    Koniec: 09.06.11 23:59
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut
  • Wioska startowa : 26 punktów
  • Chłopi: Tak
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą tylko jednostki.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia po 60pp. Najlepszy agresor 60p
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.9
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1210 Szybkie

    Start: 09.06.11 11:30
    Koniec: 09.06.11 17:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 20 minut
  • Wioska startowa : 26 punktów
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą tylko jednostki.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.7
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1209 Szybkie

    Start: 09.06.11 08:00
    Koniec: 09.06.11 11:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut
  • Wioska startowa : 36 punktów
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 250.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 250.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1208 Szybkie

    Start: 07.06.11 09:00
    Koniec: 08.06.11 22:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 180 minut
  • Wioska startowa : 26 punktów
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 200.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 500.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia po 60pp.
    Prędkość 200
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1207 Szybkie

    Start: 06.06.11 20:10
    Koniec: 07.06.11 02:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: Brak.
  • Wioska startowa : Koszary poziom 10.Surowce poziom 15.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 5.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1206 Szybkie

    Start: 06.06.11 13:01
    Koniec: 06.06.11 20:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 20 minut.
  • Wioska startowa : Surowce poziom 15
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą tylko jednostki.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 250.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1205 Szybkie

    Start: 06.06.11 08:00
    Koniec: 06.06.11 13:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Wioska startowa : 26 punktów.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 200.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)