Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1760] >1762< [1764] ... [1778]

#206 Szybkie

Start: 02.07.09 21:00
Koniec: 03.07.09 03:00
Opis: Ochrona trwa 5 minut. Brak morale Runda w stylu CAT.Stare przedmioty brak kościoła.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#205 Szybkie

Start: 02.07.09 09:00
Koniec: 02.07.09 15:00
Opis: Liczba graczy w plemieniu 2 osoby. Brak możliwości opuszczenia plemienia, wsparcie i wysyłka surowców możliwe tylko do członków własnego plemienia. Szlachta idzie najdalej 15 pól, zbija od minimum 1 do max 100 poparcia. Ochrona trwa 15 minut
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#204 Szybkie

Start: 01.07.09 14:00
Koniec: 01.07.09 20:00
Opis: Ochrona trwa 15 minut. Szlachcic idzie najdalej 15 pól.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#203 Szybkie

Start: 01.07.09 08:00
Koniec: 01.07.09 13:00
Opis: Runda w stylu CAT. Szlachta nie przejmuje wiosek. Ochrona trwa 30 minut. Brak rycerza i kościoła.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#202 Szybkie

Start: 29.06.09 10:00
Koniec: 30.06.09 16:00
Opis: Ochrona trwa godzinę. Szlachta idzie najdalej 20 pól. Brak rycerza i przedmiotów. Szlachcic zbija od 1 do 30 poparcia.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 300
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#201 Szybkie

Start: 27.06.09 16:00
Koniec: 28.06.09 16:00
Opis: Styl świata podobny do świata classic. Brak morale. Limit graczy w plemieniu 10 osób.Szlachta zbija minimum 35 max 55 poparcia. Aktywne zastępstwo i sen.Brak ochrony dla nowych graczy..Wsparcie tylko do członków wlasnego plemienia.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#200 Szybkie

Start: 27.06.09 09:00
Koniec: 27.06.09 14:00
Opis: Ochrona trwa 15 minut. Brak kościoła i rycerza.Wioski przy starcie są bardziej rozbudowane.Szlachta idzie najdalej 10 pól.Limit graczy w plemieniu 5 brak możliwości jego opuszczenia.Wsparcie możliwe tylko do członków własnego plemienia.To samo tyczy się wysyłki surowców.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#199 Szybkie

Start: 26.06.09 21:00
Koniec: 27.06.09 03:00
Opis: Runda z kościołem i przedmiotami.Ochrona trwa 30 minut
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#198 Szybkie

Start: 25.06.09 11:00
Koniec: 26.06.09 16:00
Opis: Ochrona trwa godzinę. Ilość osób w plemieniu 2.Brak możliwości opuszczenia plemienia,ataki na członków własnego plemienia traktowane są jako odwiedziny.Wsparcie możliwe tylko do własnego plemienia.Wysyłka surowców aktywowana dla plemienia.Brak rycerza . Runda z kościołem. Szlachta idzie najdalej 15 pól.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 250
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#197 Szybkie

Start: 24.06.09 11:00
Koniec: 24.06.09 17:00
Opis: Styl świata podobny do świata classic.Brak ochrony.Brak możliwości opuszczenia plemienia. Dla najlepszego gracza nagroda
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)