Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1759] >1761< [1763] ... [1867]

#1204 Szybkie

Start: 05.06.11 17:00
Koniec: 05.06.11 22:30
Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa około 5000 pkt.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Tak
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 100.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1203 Szybkie

    Start: 05.06.11 11:00
    Koniec: 05.06.11 16:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 25 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa około 2000 pkt.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Tak
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 5 osób.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: Prosta.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 300.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 30-65.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1202 Szybkie

    Start: 04.06.11 17:30
    Koniec: 05.06.11 01:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa :26 punktów
  • Chłopi: Tak
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 4 osoby.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: 1-3 .
  • Zwiadowcy: Widzi wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:500.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35
  • Reguła zagrody: 500
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1201 Szybkie

    Start: 04.06.11 11:00
    Koniec: 04.06.11 16:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 60 minut.
  • Wioska startowa :36 punktów
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu: 5 osób.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: 1-3 .
  • Zwiadowcy: Widzi wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:150.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35
  • Reguła zagrody:200
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 60pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1200 Szybkie

    Start: 04.06.11 07:00
    Koniec: 04.06.11 10:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 10 minut.
  • Wioska startowa :surowce poziom 30.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: Prosta .
  • Zwiadowcy: Widzi tylko jednostki..
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35
  • Reguła zagrody: 50
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1199 Szybkie

    Start: 03.06.11 23:30
    Koniec: 04.06.11 03:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa :26 punktów
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: NIe
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: 1-3 .
  • Zwiadowcy: Widzi wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35
  • Reguła zagrody: Brak
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1198 Szybkie

    Start: 03.06.11 16:00
    Koniec: 03.06.11 22:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 10 minut.
  • Wioska startowa :36 punktów
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: NIe
  • Kościół: Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: 1-3 .
  • Zwiadowcy: Widzi wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35
  • Reguła zagrody: Brak
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1197 Szybkie

    Start: 03.06.11 10:00
    Koniec: 03.06.11 13:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 45 minut.
  • Wioska startowa :36 punktów
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Tak
  • Kościół: Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: 1-3 .
  • Zwiadowcy: Widzi wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35
  • Reguła zagrody: Brak
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.2
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1196 Szybkie

    Start: 03.06.11 00:01
    Koniec: 03.06.11 03:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: Brak.
  • Wioska startowa :Surowce poziom 30.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: 1-3 .
  • Zwiadowcy: Widzi tylko jednostki.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:300.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35
  • Reguła zagrody: 100
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1195 Szybkie

    Start: 02.06.11 15:30
    Koniec: 02.06.11 23:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Wioska startowa :26 punktów
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Tak
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: 1-3 .
  • Zwiadowcy: Widzi tylko jednostki.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 50-100
  • Reguła zagrody: Brak
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)