Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1761] >1763< [1765] ... [1867]

#1183 Szybkie

Start: 29.05.11 15:00
Koniec: 29.05.11 19:00
Opis:
  • Ochrona trwa: 5 minut.
  • Wioska startowa :Wioska 36 punktów
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: 1-3 .
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko .
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1182 Szybkie

    Start: 29.05.11 09:00
    Koniec: 29.05.11 14:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa :Surowce poziom 30.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: Brak limitu
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Nie
  • Technologia: 1-3 .
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko .
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 100.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Nie
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.2
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1181 Szybkie

    Start: 28.05.11 20:00
    Koniec: 29.05.11 02:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: Brak.
  • Wioska startowa :Surowce poziom 30.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: Brak limitu
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Nie
  • Technologia: Klasyczna .
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko .
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 100.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Nie
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1180 Szybkie

    Start: 27.05.11 19:00
    Koniec: 28.05.11 19:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 180 minut.
  • Wioska startowa :26 punktów
  • Chłopi: Tak
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: Klasyczna .
  • Zwiadowcy: Widzą wszytsko .
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 500.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35
  • Reguła zagrody: 500.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 250
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1179 Szybkie

    Start: 27.05.11 08:00
    Koniec: 27.05.11 15:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 60 minut.
  • Wioska startowa :36 punktów.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: 1-3 .
  • Zwiadowcy: Widzą tylko jednostki .
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 500.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.2
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1178 Szybkie

    Start: 26.05.11 16:30
    Koniec: 26.05.11 21:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 5 minut.
  • Wioska startowa :26 punktów
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: 1-3 .
  • Zwiadowcy: Widzą tylko jednostki .
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1177 Szybkie

    Start: 26.05.11 11:00
    Koniec: 26.05.11 16:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Wioska startowa :36 punktów.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu: 5 osób.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: 1-3 .
  • Zwiadowcy: Widzą tylko jednostki .
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 300
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1176 Szybkie

    Start: 25.05.11 22:30
    Koniec: 26.05.11 03:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: Brak
  • Wioska startowa :Surowce poziom 30.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: brak limitu.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Nie
  • Technologia: 1-3 .
  • Zwiadowcy: Widzą tylko jednostki .
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Nie
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.9
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1175 Szybkie

    Start: 25.05.11 16:00
    Koniec: 25.05.11 22:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Wioska startowa :36 punktów.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu: 5 osób.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: 1-3 .
  • Zwiadowcy: Widzą tylko jednostki .
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.9
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1174 Szybkie

    Start: 25.05.11 09:00
    Koniec: 25.05.11 15:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 60 minut.
  • Wioska startowa :36 punktów.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: 1-3 .
  • Zwiadowcy: Widzą tylko jednostki .
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.9
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)