Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1789] >1791< [1793] ... [1868]

#883 stx*1

Start: 06.01.11 08:00
Koniec: 06.01.11 17:00
Opis:
  • Technologia zbadane/nie zbadane.
  • Brak rycerza i kościoła.
  • 3 szlachty na wioskę.
  • Szybki rozwój wiosek barbarzyńskich.
  • Wioska startowa 26 pkt.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30 pp na głowę, jeżeli każdy członek plemienia będzie w TOP 20.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#882 pawelf12

Start: 04.01.11 18:00
Koniec: 05.01.11 17:00
Opis:
  • Rycerz, uproszczona technologia
  • Plemiona 8 osobowe.
  • Szlachcic zbija poparcie 30-40.
  • Wioska startowa 26 pkt.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia.
  • Brak możliwości odejścia od plemienia.
  • Tryb snu należy uruchomić najpóźniej po 12h gry.
  • Tryb snu można uruchomić od 3 do 12h, należy ustawić na 30 minut przed włączeniem.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: Wygrywa plemię które zdobędzie 1 200 000p i utrzyma je przez 3h. Po 30 PP dla pierwszych czterech członków wygranego plemienia, mających największą ilość punktów.
Prędkość 200
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#881 pawelf12

Start: 04.01.11 08:00
Koniec: 04.01.11 14:30
Opis:
  • Wioska startowa 1-
  • monety, rycerz, łucznicy, uproszczona technologia.
  • Brak możliwości odejścia od plemienia.
  • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 3.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1- 30 PP
    Prędkość 300
    Prędkość jednostek: 0.8
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #880 poxop

    Start: 03.01.11 22:30
    Koniec: 04.01.11 04:00
    Opis:
    • Wioska startowa 4- 23 poziom tartaku, cegielni i huty; 15 poziom ratusza i baraków.
    • Reguła zagrody: 280.
    • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 3.
    • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia.
    • monety, rycerz, łucznicy, uproszczona technologia.
    • Brak możliwości odejścia od plemienia.
    Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1 - 30 PP
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #879 Pedro Costa

    Start: 03.01.11 17:00
    Koniec: 03.01.11 21:30
    Opis:
    • Szlachcic nie przejmuje wiosek.
    • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 10.
    • Stary system technologi (10 poziomów).
    • Brak możliwości ataku współplemieńca.
    • Wioska startowa 26 pkt.
    Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Top 1 rankingu agresorów- 30 PP
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.2
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #878 Nocny marek

    Start: 02.01.11 00:01
    Koniec: 02.01.11 23:59
    Opis:
    • Wioska startowa 26 pkt.
    • monety, rycerz, łucznicy, uproszczona technologia.
    • Można wyszpiegować tylko jednostki.
    • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia.
    • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 3.
    • Brak możliwości odejścia od plemienia i atakowania współplemieńców.
    • Po 12 godzinach gry należy uruchomić tryb snu.
    • Tryb snu należy zaplanować na 60 minut przed aktywacją. Zakres trwania snu od 1h do 6h
    Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Zwycięża plemię, które jako pierwsze osiągnie 2,000,000 punktów i utrzyma się powyżej tej wartości ponad 5h. Po osiągnięciu warunku wygranej runda zostaje zakończona. Nagroda dla plemienia: 300 PP
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #877 SP

    Start: 01.01.11 14:00
    Koniec: 01.01.11 20:00
    Opis:
    • Wioska startowa 26 pkt.
    • Szlachcic zbija poparcie w zakresie 21-38
    • monety, uproszczona technologia.
    • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 4.
    • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia.
    • Brak możliwości odejścia od plemienia.
    Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1- 40PP
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #875 Runda sylwestrowa

    Start: 30.12.10 08:12
    Koniec: 01.01.11 06:00
    Opis:
    • Start serwera nastąpi o godzinie 9.00
    • Przesyłanie surowca i wsparcia tylko pomiędzy graczami z plemienia.
    • Brak możliwości odejścia od plemienia.
    • Wioska startowa 26 pkt.
    • Rycerz
    • Paczki surowców
    • Rozbudowana technologia
    • Tryb snu należy zaplanować z 30 minutowym wyprzedzeniem.
    • Tryb snu może trwać od 2 do 8h.
    • Tryb snu musi być uruchomiony najpóźniej po 16h gry.
    Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    • 50 PP otrzyma 10 pierwszych osób z wygranego plemienia, które znalazły się w top 50
    Prędkość 320
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #874 Runda świąteczna

    Start: 25.12.10 09:00
    Koniec: 26.12.10 10:16
    Opis:
    • Liczba graczy w plemieniu: 2
    • Przesyłanie surowca i wsparcia tylko pomiędzy graczami z plemienia.
    • Brak możliwości odejścia od plemienia.
    • Wioska startowa 26 pkt.
    • Rycerz, łucznicy.
    • Uproszczona technologia.
    • Monety.
    • Tryb snu należy zaplanować z 60 minutowym wyprzedzeniem.
    • Tryb snu może trwać od 2 do 12h.
    • Tryb snu musi być uruchomiony najpóźniej po 12h gry.
    Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    • Zadanie: Plemię ma zdobyć 50 wiosek i utrzymać je przez 7h.
    • Spełnienie warunku powoduje zakończenie rozgrywki.
    • W przypadku niespełnienia, runda zakończy się 29.12 o godzinie 20.00.
    Prędkość 280
    Prędkość jednostek: 0.8
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #873 SP

    Start: 23.12.10 09:00
    Koniec: 23.12.10 20:00
    Opis:
    • Szlachcic zbija poparcie w zakresie 5- 60.
    • Brak możliwości burzenia własnych budynków.
    • Wioska startowa 3- 15 poziom tartaku, cegielni i huty; 10 poziom ratusza i baraków.
    • monety, rycerz, łucznicy, uproszczona technologia.
    • Brak możliwości odejścia od plemienia.
    • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 5.
    Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1- 10 PP
    Prędkość 350
    Prędkość jednostek: 0.9
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)