Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1791] >1793< [1795] ... [1868]

#861 SP

Start: 18.12.10 09:00
Koniec: 18.12.10 19:00
Opis:
  • Wioska startowa 26 pkt.
  • Rycerz, monety, uproszczona technologia
  • Ochrona początkowa 45 min.
  • Plemię maksymalnie 2 członków
  • Przesyłanie wojska i surowców tylko wewnątrz plemienia
  • Brak możliwości ataku współplemieńca
  • Brak możliwości odejścia od plemienia
  • Tryb snu należy ustawić na 30 minut przed włączeniem. Czas trwania 2-4h Tryb snu nie musi być włączony.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 20 PP
Prędkość 370
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#859 Jamnik

Start: 13.12.10 17:00
Koniec: 17.12.10 19:00
Opis:
  • Wioska startowa 26 pkt.
  • Rycerz, łucznicy, monety, uproszczona technologia
  • Przez 96h od startu każdy nie może być atakowany przez gracza o 10 razy silniejszego i na odwrót
  • Plemię maksymalnie 4 członków
  • Przesyłanie wojska i surowców tylko wewnątrz plemienia
  • Brak możliwości ataku współplemieńca
  • Brak możliwości odejścia od plemienia
  • Tryb snu należy uruchomić w zakresie od 8 do 36h gry, na czas od 6 do 18h
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: Plemię top 1, o ile wszyscy gracze znajdą się w top 10, po 40 PP
Prędkość 200
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#858 oldtime

Start: 12.12.10 09:00
Koniec: 12.12.10 21:00
Opis:
  • Stary styl graficzny mapy
  • Paczki surowców
  • 3 szlachciców na wioskę
  • Przesyłanie wsparcia i surowców tylko w ramach plemienia
  • Wioska startowa 26 pkt.
  • Klasyczny system technologi
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 50 PP
Prędkość 370
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#857 CAT

Start: 11.12.10 18:00
Koniec: 11.12.10 23:00
Opis:
  • Szlachcic nie przejmuje wiosek
  • Rycerz, łucznicy
  • 4 graczy na plemię
  • Brak możliwości przesyłania surowców
  • Przesyłanie wsparcia tylko między plemieniem
  • Wioska startowa 26 pkt.
  • Uproszczona technologia
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1 agresorów- 20 PP
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#856 SP

Start: 11.12.10 08:00
Koniec: 11.12.10 16:00
Opis:
  • Maksymalny zasięg szlachcica 8 pól
  • Brak rycerza i łuczników
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia
  • monety
  • Wioska startowa: 26 pkt
  • Uproszczona technologia
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 50 PP
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#855 SP

Start: 10.12.10 22:00
Koniec: 11.12.10 03:00
Opis:
  • Reguła zagrody 300
  • Wioska startowa 23 poziom huty, cegielni i tartaku
  • rozbudowana technologie
  • monety, rycerz
  • 3 graczy w plemieniu
  • Przesyłanie wsparcia i surowców tylko w ramach plemienia
  • Szlachcic zbija poparcie od 30 do 60
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 40 PP
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#854 sp

Start: 10.12.10 16:00
Koniec: 10.12.10 20:00
Opis:
  • szlachic nie przejmuje wiosek
  • Wioska startowa: 6 poziom cegielni huty i tartaku
  • Technologia rozbudowana
  • Brak rycerza i łuczników
  • Nie można opuścić plemienia
  • Nie można atakować członków plemienia
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 40 PP
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.2
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#853 sp

Start: 07.12.10 10:00
Koniec: 09.12.10 23:00
Opis: Brak możliwości burzenia swoich budynków!

Rycerz, łucznicy, monety, uproszczona technologia
Wioska startowa 26 pkt.
Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia.
Tryb snu: maksymalny czas bez snu 20h, minimalny 3h
Czas snu od 3 do 10h. Należy zaplanować na 30 minut przed uruchomieniem.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 90 PP top 2- 40 PP
Prędkość 225
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#852 SP

Start: 06.12.10 21:00
Koniec: 07.12.10 04:00
Opis: Rycerz, łucznicy, monety, uproszczona technologia.
Wioska startowa 3- 10 poziom ratusza i barków, 15 poziom tartaku, huty i cegielni.
3 graczy w plemieniu.
Przesyłanie wsparcia i surowców tylko w ramach plemienia.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 40 PP
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#851 sp

Start: 06.12.10 08:00
Koniec: 06.12.10 16:00
Opis: rycerz, łucznicy, monety, uproszczona technologia.
Wioska startowa 26 pkt.
Brak możliwości odejścia od plemienia.
Możliwość włączenia trybu snu.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 40 PP
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)