Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1792] >1794< [1796] ... [1867]

#843 Jamnik

Start: 30.11.10 14:00
Koniec: 01.12.10 21:00
Opis: Do 12h gry należy uruchomić tryb snu na co najmniej 2h.
Rycerz, łucznicy, uproszczone technologie, monety.
Maksymalny zasięg szlachty 6 pól.
Reguła zagrody 800.
Wioska startowa 26 pkt.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1 agresorów- 80 PP
Prędkość 280
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#842 Poranna Kawa

Start: 30.11.10 08:00
Koniec: 30.11.10 13:00
Opis: Rycerz, łucznicy, monety, uproszczona technologia.
Brak możliwości odejścia od plemienia
Reguła zagrody 700.
Szlachcic zbija poparcie od 10 do 45 pkt.
Wioska startowa 26 pkt.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 20 PP
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#841 Oldtimer

Start: 29.11.10 15:00
Koniec: 29.11.10 20:00
Opis: Brak możliwości przesyłania surowców do innych graczy.
Brak rycerza i łuczników.
Stary system technologii- 10 poziomów.
Stara mapa.
Paczki surowców.
Wioska startowa 4- 23 poziom huty żelaza, tartaku; 10 poziom stajni; 15 poziom koszar i ratusza.
4 graczy w plemieniu, brak możliwości odejścia od plemienia.
Możliwość uruchomienia trybu snu.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 50 PP
Prędkość 399
Prędkość jednostek: 0.9
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#840 SP

Start: 29.11.10 09:00
Koniec: 29.11.10 13:00
Opis: Przesyłanie wsparcia i surowców tylko w ramach plemienia.
Liczba graczy w plemieniu: 2.
Technologia uproszczona, monety, rycerz
Brak możliwości odejścia od plemienia
Brak możliwości burzenia swoich budynków!
Maksymalny zasięg szlachcica 10 pól.
W razie potrzeby można uruchomić tryb snu.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 40 PP
Prędkość 390
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#839 SP

Start: 28.11.10 11:00
Koniec: 28.11.10 18:00
Opis: Przesyłanie wsparcia i surowców tylko w ramach plemienia.
Liczba graczy w plemieniu: 2.
Technologia uproszczona, monety, rycerz, łucznicy
Brak możliwości odejścia od plemienia
Brak możliwości burzenia swoich budynków!
Maksymalny zasięg szlachcica 10 pól.
W razie potrzeby można uruchomić tryb snu.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 50 PP
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#838 SP

Start: 27.11.10 18:00
Koniec: 27.11.10 23:00
Opis: Szlachcic zbija poparcie od 19 do 32
Liczba graczy w plemieniu 5.
Brak możliwości przesyłu surowców.
Wsparcie można przesyłać tylko do graczy z plemienia.
Uproszczona technologia, monety, rycerz, łucznicy.
Wioska startowa 26 pkt.
Szybko rozwijające się wioski barbarzyńskie.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 50 PP
Prędkość 399
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#837 BASH

Start: 27.11.10 08:00
Koniec: 27.11.10 16:00
Opis: Reguła zagrody 625
Wioska startowa 26 pkt.
Paczki surowców, rozbudowana technologia.
Zasięg szlachcica 8 pól.
Liczba graczy w plemieniu 3.
Możliwość włączenia snu.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1 agresorów- 40 PP
Prędkość 380
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#836 CAT

Start: 26.11.10 23:17
Koniec: 27.11.10 00:48
Opis: Szlachcic nie przejmuje wiosek
Reguła zagrody 500
5 osób w plemieniu.
Przesyłanie wsparcia i wojsk tylko w ramach plemienia.
Technologia uproszczona, rycerz.
Tryb snu alternatywny.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1 agresorów- 50PP
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.2
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#835 No rules

Start: 26.11.10 14:30
Koniec: 26.11.10 20:00
Opis: 1,2,3 zasada regulaminu nie obowiązuje
Uproszczona technologia, rycerz, łucznicy.
Wioska startowa 26 pkt.
Monety. Brak ograniczeń wielkości plemienia.
Ochrona początkowa 2 min.
Tryb snu alternatywny.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 40PP
Prędkość 380
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#833 SP

Start: 25.11.10 23:00
Koniec: 26.11.10 06:00
Opis: Nie ma możliwości zmniejszenia poziomu budowy w swojej wiosce.
Szlachcic zbija poparcie w zakresie 20-50.
Zasięg szlachcica- 8 pól.
Paczki surowców, brak rycerza i łuczników.
Technologia 4 poziomowa- rozbudowana.
Maksymalnie 10 osób w plemieniu.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 40PP
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.2
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)