Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1792] >1794< [1796] ... [1868]

#850 SP

Start: 05.12.10 10:00
Koniec: 05.12.10 20:00
Opis: Klasyczny system technologii- 10 poziomów
Paczki surowców.
Możliwość wyprodukowania tylko 3 szlachciców w wiosce
Koszt pierwszych trzech szlachciców stały, każdy następny kosztuje więcej.
Brak rycerz i łuczników
Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia.
Brak możliwości odejścia od plemienia
Stara mapa
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 40 PP
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#849 SP

Start: 04.12.10 19:00
Koniec: 04.12.10 23:55
Opis: Dwóch graczy na plemię.
Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia.
Uproszczona technologia
Rycerz, łucznicy, monety.
Wioska startowa typ 4 (drewno, glina, żelazo na 23 poziomie; ratusz, kuźnia, mur na 15 poziomie)
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: plemię top 1- po 40 PP na gracza (o ile obydwaj znajdują się w top 10)
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#847 BASH

Start: 04.12.10 09:00
Koniec: 04.12.10 17:00
Opis: Reguła zagrody 900.
Wioska startowa 26 pkt.
Brak rycerz i łuczników.
Paczki surowców.
Technologia rozbudowana
Brak możliwości odejścia od plemienia.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1 agresorów- 40 PP
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#846 SP

Start: 03.12.10 22:00
Koniec: 04.12.10 05:00
Opis: Rycerz, monety, uproszczona technologia.
Wioska startowa 26 pkt.
Zwiększona liczba wiosek bonusowych.
Liczba graczy w plemieniu: 2
Przesyłanie wsparcia i surowców tylko w ramach plemienia.
Brak możliwości odejścia od plemienia.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 40 PP
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#845 CAT

Start: 03.12.10 14:30
Koniec: 03.12.10 19:50
Opis: Szlachcic nie przejmuje wiosek.
Reguła zagrody 600.
Rycerz, łucznicy.
Technologia- rozbudowana.
5 graczy w plemieniu.
Przesyłanie wsparcia i surowców tylko w ramach plemienia.
Wioska startowa 26 pkt.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: Top 1- agresorów 40 PP
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#844 SP

Start: 02.12.10 09:00
Koniec: 02.12.10 23:00
Opis: 1,2,3 zasada regulaminu nie obowiązuje.
Możliwość przesyłania wsparcia i surowców tylko w ramach plemienia.
Rycerz, łucznicy, technologia uproszczona, monety.
Wioska startowa 26 pkt.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: Top 1- 50 PP
Prędkość 360
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#843 Jamnik

Start: 30.11.10 14:00
Koniec: 01.12.10 21:00
Opis: Do 12h gry należy uruchomić tryb snu na co najmniej 2h.
Rycerz, łucznicy, uproszczone technologie, monety.
Maksymalny zasięg szlachty 6 pól.
Reguła zagrody 800.
Wioska startowa 26 pkt.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1 agresorów- 80 PP
Prędkość 280
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#842 Poranna Kawa

Start: 30.11.10 08:00
Koniec: 30.11.10 13:00
Opis: Rycerz, łucznicy, monety, uproszczona technologia.
Brak możliwości odejścia od plemienia
Reguła zagrody 700.
Szlachcic zbija poparcie od 10 do 45 pkt.
Wioska startowa 26 pkt.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 20 PP
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#841 Oldtimer

Start: 29.11.10 15:00
Koniec: 29.11.10 20:00
Opis: Brak możliwości przesyłania surowców do innych graczy.
Brak rycerza i łuczników.
Stary system technologii- 10 poziomów.
Stara mapa.
Paczki surowców.
Wioska startowa 4- 23 poziom huty żelaza, tartaku; 10 poziom stajni; 15 poziom koszar i ratusza.
4 graczy w plemieniu, brak możliwości odejścia od plemienia.
Możliwość uruchomienia trybu snu.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 50 PP
Prędkość 399
Prędkość jednostek: 0.9
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#840 SP

Start: 29.11.10 09:00
Koniec: 29.11.10 13:00
Opis: Przesyłanie wsparcia i surowców tylko w ramach plemienia.
Liczba graczy w plemieniu: 2.
Technologia uproszczona, monety, rycerz
Brak możliwości odejścia od plemienia
Brak możliwości burzenia swoich budynków!
Maksymalny zasięg szlachcica 10 pól.
W razie potrzeby można uruchomić tryb snu.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 40 PP
Prędkość 390
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)