Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1790] >1792< [1794] ... [1879]

#997 Szybkie

Start: 09.03.11 09:00
Koniec: 11.03.11 20:00
Opis:
  • Ochrona trwa:120 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa 26 punktów.
  • Chłopi: Tak.
  • Rycerz: Tak
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 5 osób .
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia:0-3.
  • Zwiadowcy:Widzi tylko jednostki.
  • Maksymalny zasięg szlachcica 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Wioski barbarzyńskie: 1500.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia po 50pp
    Prędkość 280
    Prędkość jednostek: 0.2
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #996 Szybkie

    Start: 08.03.11 13:00
    Koniec: 08.03.11 19:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:30 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziomu 4.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby .
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia:0-3.
  • Zwiadowcy:Widzi tylko jednostki.
  • Maksymalny zasięg szlachcica 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Wioski barbarzyńskie: 600.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #994 Szybkie

    Start: 07.03.11 22:00
    Koniec: 08.03.11 03:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:5 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziomu 3.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Tak
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 5 osób .
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia:Prosta.
  • Zwiadowcy:Widzi wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:25-50.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Nie
  • Wioski barbarzyńskie: 1000.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 370
    Prędkość jednostek: 0.9
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #993 Szybkie

    Start: 07.03.11 15:05
    Koniec: 07.03.11 20:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:10 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziomu 4.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Tak
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 10 osób .
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Nie
  • Technologia:Prosta.
  • Zwiadowcy:Widzi wszystko..
  • Maksymalny zasięg szlachcica 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: 500.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Wioski barbarzyńskie: 3000.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 350
    Prędkość jednostek: 0.8
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #991 Szybkie

    Start: 07.03.11 09:00
    Koniec: 07.03.11 15:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:20 minuty.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziomu 3.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Tak
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby .
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia:Prosta.
  • Zwiadowcy:Nie widzi jednostek poza wioska.
  • Maksymalny zasięg szlachcica 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Wioski barbarzyńskie: 3000. Tania szlachta.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia po 100pp nagrody.
    Prędkość 300
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #990 Szybkie

    Start: 06.03.11 16:00
    Koniec: 06.03.11 21:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziomu 4..
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Tak
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby .
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia:Klasyczny.
  • Zwiadowcy:Widzi wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: 300.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia:Tak
  • Wioski barbarzyńskie: 1250.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #989 Szybkie

    Start: 06.03.11 09:00
    Koniec: 06.03.11 15:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:5 minuty.
  • Wioska startowa : Wioska startowa 26 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba .
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia:0-3.
  • Zwiadowcy:Widzi wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Wioski barbarzyńskie: 3000. Tania szlachta.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #988 Szybkie

    Start: 05.03.11 09:00
    Koniec: 05.03.11 20:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 25 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa 26 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Tak
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoba .
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Nie
  • Technologia:Klasyczny.
  • Zwiadowcy:Widzi wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Nie
  • Wioski barbarzyńskie: 4000.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #987 Szybkie

    Start: 04.03.11 22:15
    Koniec: 05.03.11 03:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 5 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziom 4.
  • Chłopi: Tak
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba .
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Nie
  • Technologia:Klasyczny.
  • Zwiadowcy:Widzi wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica 500.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Wioski barbarzyńskie: 3000.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 50pp.dla top 2 30pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #986 Szybkie

    Start: 04.03.11 14:10
    Koniec: 04.03.11 22:10
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa 26 punktów
  • Chłopi: Tak
  • Rycerz: Tak
  • Kościół:Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby .
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia:0-3
  • Zwiadowcy:Widzi wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Wioski barbarzyńskie: 3000.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego agresora 50pp. Top 1 50pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)