Graj teraz
Prowadź swoje miasto przez wieki ludzkości, poczynając od epoki kamienia, i stwórz wielkie imperium!
Heroes of History – Expand your city, gather mythical heroes and battle your way through history!
Rise of Cultures – Zbuduj miasto, odblokuj dawne cywilizacje i rozgrywaj kluczowe bitwy!
Odkrywaj świat pełen sekretów, doświadczaj przygód i dbaj o swoją wioskę!
Opowiedz się po stronie ludzi lub elfów i zbuduj mistyczne miasto w świecie fantasy!
Zbuduj majestatyczne miasta, zawrzyj potężne sojusze, wybierz swojego boga i podbij świat!
Tribal Wars 2 – build and fortify your medieval castle
Odkryj dziewicze terytoria, przeżyj pasjonujące przygody i pojedynkuj się z innymi graczami. The West czeka na ciebie!
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
| Start: | 28.11.10 11:00 |
| Koniec: | 28.11.10 18:00 |
| Opis: | Przesyłanie wsparcia i surowców tylko w ramach plemienia.Liczba graczy w plemieniu: 2.Technologia uproszczona, monety, rycerz, łucznicyBrak możliwości odejścia od plemieniaBrak możliwości burzenia swoich budynków!Maksymalny zasięg szlachcica 10 pól.W razie potrzeby można uruchomić tryb snu. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 50 PP |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.3 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 27.11.10 18:00 |
| Koniec: | 27.11.10 23:00 |
| Opis: | Szlachcic zbija poparcie od 19 do 32Liczba graczy w plemieniu 5. Brak możliwości przesyłu surowców.Wsparcie można przesyłać tylko do graczy z plemienia.Uproszczona technologia, monety, rycerz, łucznicy.Wioska startowa 26 pkt.Szybko rozwijające się wioski barbarzyńskie. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 50 PP |
| Prędkość | 399 |
| Prędkość jednostek: | 0.6 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 27.11.10 08:00 |
| Koniec: | 27.11.10 16:00 |
| Opis: | Reguła zagrody 625Wioska startowa 26 pkt.Paczki surowców, rozbudowana technologia. Zasięg szlachcica 8 pól. Liczba graczy w plemieniu 3.Możliwość włączenia snu. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1 agresorów- 40 PP |
| Prędkość | 380 |
| Prędkość jednostek: | 0.3 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 26.11.10 23:17 |
| Koniec: | 27.11.10 00:48 |
| Opis: | Szlachcic nie przejmuje wiosekReguła zagrody 5005 osób w plemieniu.Przesyłanie wsparcia i wojsk tylko w ramach plemienia.Technologia uproszczona, rycerz.Tryb snu alternatywny. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1 agresorów- 50PP |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.2 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 26.11.10 14:30 |
| Koniec: | 26.11.10 20:00 |
| Opis: | 1,2,3 zasada regulaminu nie obowiązujeUproszczona technologia, rycerz, łucznicy.Wioska startowa 26 pkt. Monety. Brak ograniczeń wielkości plemienia.Ochrona początkowa 2 min.Tryb snu alternatywny. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 40PP |
| Prędkość | 380 |
| Prędkość jednostek: | 0.6 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 25.11.10 23:00 |
| Koniec: | 26.11.10 06:00 |
| Opis: | Nie ma możliwości zmniejszenia poziomu budowy w swojej wiosce.Szlachcic zbija poparcie w zakresie 20-50.Zasięg szlachcica- 8 pól.Paczki surowców, brak rycerza i łuczników. Technologia 4 poziomowa- rozbudowana.Maksymalnie 10 osób w plemieniu. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 40PP |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.2 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 25.11.10 09:00 |
| Koniec: | 25.11.10 20:00 |
| Opis: | Rycerz, uproszczona technologia.Monety.Liczba graczy na plemię: 2.Przesyłania surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia.Możliwość włączenia trybu snu- ustawić należy na 30 minut przed planowanym czasem aktywacji. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 30PP |
| Prędkość | 300 |
| Prędkość jednostek: | 0.4 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 24.11.10 14:00 |
| Koniec: | 24.11.10 17:00 |
| Opis: | Szlachcic nie przejmuje wiosek.3 graczy w plemieniu. Brak możliwości opuszczenia plemieniaTechnologia rozbudowa- 4 poziomyWioska startowa 0- 26 pkt. Brak rycerza i łucznikówReguła zagrody 800. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1 agresorów 30PP |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.2 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 24.11.10 09:00 |
| Koniec: | 24.11.10 12:00 |
| Opis: | Reguła zagrody 250Wioska startowa 1- 3 poziom cegielni, tartaku i hutyTrzech graczy w plemieniu.rycerz, łucznicy, monety, uproszczona technologia |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 30 PP |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.4 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 23.11.10 19:00 |
| Koniec: | 23.11.10 23:30 |
| Opis: | Ochrona trwa 10 minut. Ilość graczy w plemieniu 5 osób. Szlachta idzie najdalej 50 pól. Brak rycerza. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.7 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .