SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
Start: | 08.11.10 21:00 |
Koniec: | 09.11.10 04:00 |
Opis: | Można uruchomić tryb snu. Szlachcic nie przejmuje wiosek. Technologia 0/10. Szpiegowanie zależne od technologii. REguła zagrody: 1000. Wioska startowa 0. 4 graczy na plemię, współpraca tylko z nimi. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 50 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 08.11.10 08:00 |
Koniec: | 08.11.10 16:00 |
Opis: | Limit graczy na plemię: 3 Brak rycerza i łuczników. Tech 0/1. Paczki surowców. Poparcie zbijane od 10 do 80. Można uruchomić sen. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 30 PKT |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 07.11.10 10:00 |
Koniec: | 07.11.10 20:00 |
Opis: | Tech 0/3. Wioska startowa 0. Reguła zagrody 1500. Paczki surowców. Rycerz. Można włączyć sen na 1-2h. Pełna współpraca tylko z plemieniem. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 30 pkt. top 1 agresorów - 30 pkt. |
Prędkość | 350 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 07.11.10 00:01 |
Koniec: | 07.11.10 04:30 |
Opis: | 1,2,3 zasada regulaminu nieobowiązuje Rycerz, łucznicy, tech 0/1. Wioska startowa 3. Monety. Można wykorzystać sen. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 30 pkt. |
Prędkość | 390 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 06.11.10 19:00 |
Koniec: | 06.11.10 23:30 |
Opis: | Runda tylko dla reprezentacji. |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 06.11.10 17:00 |
Koniec: | 06.11.10 18:52 |
Opis: | Tylko dla osób z reprezentacji poszczególnych krajów. |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 06.11.10 08:00 |
Koniec: | 06.11.10 13:00 |
Opis: | 4 graczy na plemię. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Tech 0/1. Monety. Zasięg szlachty 10. Rycerz. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 30 pkt |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 05.11.10 22:00 |
Koniec: | 06.11.10 05:00 |
Opis: | Dwóch graczy na plemię. Pełna współpraca tylko z plemieniem 2 minuty ochrony początkowej. Monety, tech 0/1. WIoska startowa 4. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 30 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 05.11.10 14:30 |
Koniec: | 05.11.10 19:50 |
Opis: | 1,2,3 zasada regulaminu nie obowiązuje Wioska startowa 4. Zasięg szlachty 8. Rycerz, łuczniczy. tech 0/3. Plemię max. 25 osób. Pełna współpraca tylko z plemieniem. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 30 pkt. |
Prędkość | 389 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 04.11.10 09:00 |
Koniec: | 04.11.10 23:00 |
Opis: | Reguła zagrody 1500. Paczki surowców, rycerz, 3 szlachciców na wioskę. Tech 0/3. Pełna współpraca tylko z plemieniem. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1 - 30 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .