Graj teraz
Prowadź swoje miasto przez wieki ludzkości, poczynając od epoki kamienia, i stwórz wielkie imperium!
Heroes of History – Expand your city, gather mythical heroes and battle your way through history!
Rise of Cultures – Zbuduj miasto, odblokuj dawne cywilizacje i rozgrywaj kluczowe bitwy!
Odkrywaj świat pełen sekretów, doświadczaj przygód i dbaj o swoją wioskę!
Opowiedz się po stronie ludzi lub elfów i zbuduj mistyczne miasto w świecie fantasy!
Zbuduj majestatyczne miasta, zawrzyj potężne sojusze, wybierz swojego boga i podbij świat!
Tribal Wars 2 – build and fortify your medieval castle
Odkryj dziewicze terytoria, przeżyj pasjonujące przygody i pojedynkuj się z innymi graczami. The West czeka na ciebie!
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
| Start: | 13.11.10 18:00 |
| Koniec: | 13.11.10 23:00 |
| Opis: | Ograniczona ilość wiosek barbarzyńskich i koczowniczych. 4 graczy na plemię. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Technologia 0/3. Brak rycerza i łuczników. Zasięg szlachcica ograniczony do 8 pól. Paczki surowców. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 70 PP top 2- 30 PP |
| Prędkość | 375 |
| Prędkość jednostek: | 0.5 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 13.11.10 08:00 |
| Koniec: | 13.11.10 16:00 |
| Opis: | Dwóch graczy na plemię. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Tech 0/1, monety. Rycerz. Wioska startowa 26p. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 50 PP |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.3 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 12.11.10 22:00 |
| Koniec: | 13.11.10 03:00 |
| Opis: | 1,2,3 punkt regulaminu nie obowiązuje. Brak możliwości przesyłania surowców. Zasięg szlachcica 8. Brak możliwości odejścia od plemienia. Wioska startowa ze zwiększoną ilością punktów (1). Możliwość uruchomienia trybu snu. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 30 PP |
| Prędkość | 380 |
| Prędkość jednostek: | 0.4 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 12.11.10 16:00 |
| Koniec: | 12.11.10 20:00 |
| Opis: | Szlachcic nie przejmuje wiosek. 2 osoby na plemię, pełna współpraca tylko z plemieniem. Rycerz. Wioska startowa 26p. Reguła zagrody 800. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1 agresorów- 30 PP |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.5 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 09.11.10 10:00 |
| Koniec: | 11.11.10 23:00 |
| Opis: | 10 osób na plemię. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Rycerz, tech. 0/1, monety, brak możliwości szpiegowania jednostek poza wioską, wioska startowa 0, max. zasięg szlachty 10 pól. Sen: czas gry bez snu-> 4-12h, czas snu-> 3-12h, konieczność zgłoszenia 60 minut wcześniej |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1-> 200 PP |
| Prędkość | 200 |
| Prędkość jednostek: | 0.5 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 08.11.10 21:00 |
| Koniec: | 09.11.10 04:00 |
| Opis: | Można uruchomić tryb snu. Szlachcic nie przejmuje wiosek. Technologia 0/10. Szpiegowanie zależne od technologii. REguła zagrody: 1000. Wioska startowa 0. 4 graczy na plemię, współpraca tylko z nimi. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 50 pkt. |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.5 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 08.11.10 08:00 |
| Koniec: | 08.11.10 16:00 |
| Opis: | Limit graczy na plemię: 3 Brak rycerza i łuczników. Tech 0/1. Paczki surowców. Poparcie zbijane od 10 do 80. Można uruchomić sen. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 30 PKT |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.8 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 07.11.10 10:00 |
| Koniec: | 07.11.10 20:00 |
| Opis: | Tech 0/3. Wioska startowa 0. Reguła zagrody 1500. Paczki surowców. Rycerz. Można włączyć sen na 1-2h. Pełna współpraca tylko z plemieniem. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 30 pkt. top 1 agresorów - 30 pkt. |
| Prędkość | 350 |
| Prędkość jednostek: | 0.4 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 07.11.10 00:01 |
| Koniec: | 07.11.10 04:30 |
| Opis: | 1,2,3 zasada regulaminu nieobowiązuje Rycerz, łucznicy, tech 0/1. Wioska startowa 3. Monety. Można wykorzystać sen. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 30 pkt. |
| Prędkość | 390 |
| Prędkość jednostek: | 0.6 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 06.11.10 19:00 |
| Koniec: | 06.11.10 23:30 |
| Opis: | Runda tylko dla reprezentacji. |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.3 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .