Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1795] >1797< [1799] ... [1867]

#811 CAT

Start: 08.11.10 21:00
Koniec: 09.11.10 04:00
Opis: Można uruchomić tryb snu. Szlachcic nie przejmuje wiosek. Technologia 0/10. Szpiegowanie zależne od technologii. REguła zagrody: 1000. Wioska startowa 0. 4 graczy na plemię, współpraca tylko z nimi.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 50 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#810 SP

Start: 08.11.10 08:00
Koniec: 08.11.10 16:00
Opis: Limit graczy na plemię: 3 Brak rycerza i łuczników. Tech 0/1. Paczki surowców. Poparcie zbijane od 10 do 80. Można uruchomić sen.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 30 PKT
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#809 SP

Start: 07.11.10 10:00
Koniec: 07.11.10 20:00
Opis: Tech 0/3. Wioska startowa 0. Reguła zagrody 1500. Paczki surowców. Rycerz. Można włączyć sen na 1-2h. Pełna współpraca tylko z plemieniem.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 30 pkt. top 1 agresorów - 30 pkt.
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#807 No rules

Start: 07.11.10 00:01
Koniec: 07.11.10 04:30
Opis: 1,2,3 zasada regulaminu nieobowiązuje Rycerz, łucznicy, tech 0/1. Wioska startowa 3. Monety. Można wykorzystać sen.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 30 pkt.
Prędkość 390
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#808 Mecz reprezentacji

Start: 06.11.10 19:00
Koniec: 06.11.10 23:30
Opis: Runda tylko dla reprezentacji.
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#806 Grecja vS. Polska- mecz reprezentacji.

Start: 06.11.10 17:00
Koniec: 06.11.10 18:52
Opis: Tylko dla osób z reprezentacji poszczególnych krajów.
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#805 SP

Start: 06.11.10 08:00
Koniec: 06.11.10 13:00
Opis: 4 graczy na plemię. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Tech 0/1. Monety. Zasięg szlachty 10. Rycerz.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 30 pkt
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#804 SP

Start: 05.11.10 22:00
Koniec: 06.11.10 05:00
Opis: Dwóch graczy na plemię. Pełna współpraca tylko z plemieniem 2 minuty ochrony początkowej. Monety, tech 0/1. WIoska startowa 4.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 30 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#803 SP- no rules

Start: 05.11.10 14:30
Koniec: 05.11.10 19:50
Opis: 1,2,3 zasada regulaminu nie obowiązuje Wioska startowa 4. Zasięg szlachty 8. Rycerz, łuczniczy. tech 0/3. Plemię max. 25 osób. Pełna współpraca tylko z plemieniem.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 30 pkt.
Prędkość 389
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#802 SP

Start: 04.11.10 09:00
Koniec: 04.11.10 23:00
Opis: Reguła zagrody 1500. Paczki surowców, rycerz, 3 szlachciców na wioskę. Tech 0/3. Pełna współpraca tylko z plemieniem.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1 - 30 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)