Graj teraz
Prowadź swoje miasto przez wieki ludzkości, poczynając od epoki kamienia, i stwórz wielkie imperium!
Heroes of History – Expand your city, gather mythical heroes and battle your way through history!
Rise of Cultures – Zbuduj miasto, odblokuj dawne cywilizacje i rozgrywaj kluczowe bitwy!
Odkrywaj świat pełen sekretów, doświadczaj przygód i dbaj o swoją wioskę!
Opowiedz się po stronie ludzi lub elfów i zbuduj mistyczne miasto w świecie fantasy!
Zbuduj majestatyczne miasta, zawrzyj potężne sojusze, wybierz swojego boga i podbij świat!
Tribal Wars 2 – build and fortify your medieval castle
Odkryj dziewicze terytoria, przeżyj pasjonujące przygody i pojedynkuj się z innymi graczami. The West czeka na ciebie!
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
| Start: | 01.11.10 09:00 |
| Koniec: | 01.11.10 13:00 |
| Opis: | Szlachcic nie przejmuje wiosek. Rycerz, łucznicy. 8 osób na plemię. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Reguła zagrody 950 |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1 pokonanych przeciwników- 40 pkt. |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.2 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 31.10.10 23:30 |
| Koniec: | 01.11.10 04:00 |
| Opis: | 7 graczy na plemię. Szlachcic pokonuje max. 5 pól. Alternatywny sen. Wioska startowa 1. Rycerz, łucznicy. monety, tech 0/1. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 50 pkt. |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.3 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 29.10.10 00:05 |
| Koniec: | 31.10.10 22:05 |
| Opis: | rycerz, łucznicy, limit graczy na plemię- 4, pełna współpraca tylko z plemieniem- brak możliwości odejścia od plemienia, wsparcie i surowce mogą być przesyłane tylko do członków plemienia, technologia- 0/1, monety, wioska startowa- 26 punktów, Możliwość szpiegowania zarówno wojsk w wiosce i poza, surowców, jak i poziomu budynków, Blokada fake'ów- 1%. Sen uruchamiany po 7 godzinach gry. Warto tryb snu ustawić samemu. Należy to zrobić przed upływem 6 godziny. |
| Limit graczy: | 365 |
| Warunki zwycięstwa: | Zadaniem jest zdobycie wiosek: "świeczek urodzinowych". Każda świeczka składa się z podstawy i swojego płomienia. 31.10.10 o godzinie 22.00 wystrzelą szampany i rozpoczną się tańce - osoba, która będzie posiadała całą świeczkę, czyli podstawę i pasujący do niej płomień- otrzyma 200 Punktów Premium. Osoba, która posiada tylko podstawę otrzyma 50 PP. Osoba, która posiada podstawę i niepasujący do niej płomień otrzyma 50 PP. Osoba, która posiada tylko płomień- nie otrzymuje za to PP. |
| Prędkość | 225 |
| Prędkość jednostek: | 0.4 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 28.10.10 23:48 |
| Koniec: | 28.10.10 23:53 |
| Opis: | test |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | test |
| Prędkość | 225 |
| Prędkość jednostek: | 0.4 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 28.10.10 09:00 |
| Koniec: | 28.10.10 20:00 |
| Opis: | Zasięg szlachcica 5. Technologia 0/1 Monety, rycerz łucznicy. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Możliwy sen. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 60 pkt. |
| Prędkość | 320 |
| Prędkość jednostek: | 0.6 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 27.10.10 19:41 |
| Koniec: | 27.10.10 23:00 |
| Opis: | Trening reprezentacji |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.3 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 27.10.10 19:30 |
| Koniec: | 27.10.10 19:40 |
| Opis: | Zakaz wejścia |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.3 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 27.10.10 19:24 |
| Koniec: | 27.10.10 19:28 |
| Opis: | |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.3 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 27.10.10 19:14 |
| Koniec: | 27.10.10 19:20 |
| Opis: | Trening reprezentacji |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.3 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 27.10.10 18:55 |
| Koniec: | 27.10.10 19:10 |
| Opis: | Trening reprezentacji- sesja zamknięta. Osoby spoza zostaną usunięte. |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.3 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .